IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
چگونه نتایج شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنیم؟

چگونه نتایج شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنیم؟

چگونه نتایج شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنیم؟

یکی از سوالاتی که همیشه درباره ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی پرسیده می شود این است که: “نرخ بازگشت سرمایه (return of investment) شبکه های اجتماعی چقدر است؟”

از زیبایی های شبکه های اجتماعی می توان به این اشاره کرد که برنامه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را می توان با کمترین هزینه اجرا کرد و اگر برنامه ها روند درستی را طی نکند، می توان به راحتی آنها را اصلاح و باز نویسی کرد.

مقاله ای که توسط آویناش کاشیک منتشر شد، کسی که خود را مُبلغ بازاریابی دیجیتال می داند، نکات بالا را تایید کرد. شاید برخی از نکاتی که وی در مقاله ی خود عنوان کرده است بطور مستقیم در مراکز خرید و مال ها کاربرد نداشته باشد، اما او به نکات مفیدی درباره ی شبکه های اجتماعی اشاره کرد. از نظر وی، مساله اصلی تعداد دوستان، طرفداران و دنبال کنندگان نیست. حتی تعداد پست ها هم مهم نیست. مساله ی اصلی، اتفاقی است که پس از پست، اشتراک گذاری مطالب و مشارکت شما اتفاق می افتد. آیا توانسته اید توجه مخاطبان را جلب کنید؟ آیا برای آنها ایجاد شگفتی کرده اید؟ آیا باعث شدید مطالب شما را اشتراک گذاری کنند؟ آیا باعث شدید گفتگویی شکل بگیرد؟ آیا باعث شدید مخاطبان تصمیم جدیدی بگیرند؟

برای اکثر مراکز خرید، ساخت صفحه ای پر مخاطب در فیس بوک یا اینستاگرام، هدف اولیه ی مناسبی است. “کیفیت در برابر کمیت” همیشه یک چالش پایان ناپذیر است. اما در اینجا باید ابتدا به برخی اهداف کمی (quantitive) توجه کنید. تعداد “لایک” های صفحه های مراکز خرید باید از چند صد تا چند هزار لایک باشد. پرسش های دیگری که می توانیم توجه کنیم:

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments