ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۰۷
841 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری
چگونه بهترین بهره را از تیمی ناهمگون ببریم

ناهمگونی به خودی خود نکته ی جالبی است، اما الزاما موجب بهره وری و رسیدن به نتایج دلخواه نمی شود. ناهمگونی می تواند به سادگی منجر به تضاد شود، برای درک این که چرا افراد متفاوت فکر می کنند، به زمان نیاز دارید.

گابون کشوری است در غرب آفریقا که ساکنان آن فرانسوی حرف می زنند. در دهه ی هشتاد مدت چهار سال در سواحل جنگلی این کشور زندگی می کردم.

تیم کاری ام در آن سال ها واقعا و به معنای واقعی کلمه ناهمگون بود. در این تیم افرادی با فرهنگ هایی متفاوت و از قبایل مختلف وجود داشتند. فکر می کنید عملکرد تیم کاری ام با این وضع خوب و رضایت بخش بود؟ فکر می کنم همینطور بود، اماوظیفه ی سختی به عهده داشتم. اگر بخواهید از ناهمگونی به شکلی مناسب بهره ببرید، باید واقعا تلاش کنید.

در سال اول در محل کار احساس می کردم در جنگل هستم و سر و صدای زیادی از ناهمگونی به گوشم می رسید. برای اینکه در چنین محیطی تلاش ها و استعداد های همه به بهترین شکل استفاده شود، مهم ترین نکته این است که به تک تک افراد احترام گذاشته شود.

هر یک از ما منحصر به فردیم و لازم است به این مسئله توجه شود. رهبر هر تیم کاری باید در اولین گام این نکته را به رسمیت بشناسد. چنین تجربه ای ممکن است در ابتدا پرچالش به نظر برسد. به همین دلیل لازم است از وظایف کوچک شروع کرد تا همزمان درکی هماهنگ میان افراد ایجاد شود. در این میان، روابط اعضای گروه کاری تان شکل می گیرد و تقویت می شود و همزمان اعتماد میان آنها افزایش خواهد یافت.

با انجام این کارها ظرفیت بهره بردن از همین دیدگاه های متفاوت رشد خواهد کرد و هماهنگی میان اعضای تیم گسترش خواهد یافت. نظرات مختلف و دیدگاه های متفاوت می توانند موجب غنای تجربیات تان شوند.

آنچه از این تجربه ی آفریقایی آموختم این بود که اگر می خواهید از ناهمگونی و تفاوت، ارزش کاری کسب کنید، به زمان و تلاش نیاز دارید. برای این هدف باید با افراد شفاف باشید و همزمان به آنها احترام بگذارید. به این شکل خواهید توانست برای مشکلات کهنه و قدیمی راه حل هایی تازه خلق کنید.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “چگونه بهترین بهره را از تیمی ناهمگون ببریم”

  1. از مطالب ارزشمند شما متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *