چگونه برای خلق رویدادها در مال، از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

چگونه برای خلق رویدادها در مال، از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟
مجموع 5 از 2 رای

توئیت آپز

چگونه برای خلق رویدادها در مال، از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

ملاقات های توئیتری(Twitter Meetups) یا توئیت آپز(Tweetups)، پدیده ی جدید است که رشد زیادی در چند سال اخیر داشته است. هنگامی که شما می توانید افراد را به بازدید از صفحات مرکز خرید در انجمن های اجتماعی ترغیب کنید، چرا آنها را به حضور فیزیکی در مرکز خرید یا مال تشویق نکنید؟!

توئیت آپز با گردهمایی های معمولی متفاوت است. شما در اینجا کاربران شبکه توئیتر خود را ملاقات خواهید کرد. این می تواند شروع یک رویداد باشد. کسانی که طرفداران شما در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی هستند، مخاطبانی دارای صلاحیت می باشند، زیرا پست های مرکز خرید شما را میبینند. آنها به چیزهایی که شما دارید علاقمند هستند و به مرکز خرید و برند شما وفادارند.

بیشتر افرادی که تمایل به حضور در توئیت آپز دارند، افرادی فعال در شبکه های اجتماعی بوده و شبکه ای از ارتباطات، اتصالات و دوستان در دنیای مجازی دارند. آنها زمان زیادی را برای ارتباطات آنلاین صرف می کنند.

با توجه به این ویژگی ها، افرادی که در توئیت آپز شرکت می کنند تمایل بیشتری به انتشار پیام های شما در انجمن های اجتماعی دارند. انتشار ویروسی پیام ها، مهم ترین ویژگی شبکه های اجتماعی است. نکته ی مهم دیگر، مستحکم شدن روابط پس از ملاقات حضوری است. اگر طرفداران شما در شبکه های مجازی، تنها یکبار به صورت حضوری با شما ملاقات داشته باشند و تعامل کنند، وفاداری آنها به مرکز خرید شما به شدت افزایش یافته و احساس وابستگی شخصی با مرکز خرید یا مال پیدا می کنند.

دلایل مختلف برای توئیت آپ

می توانید توئیت آپ را پیرامون یک ترفیع از پیش تعیین شده یا ترفیع یک محصول یا فروشگاه طراحی کنید. پیرلیج سنتر( Pearlridge Center) در آمریکا، اولین توئیت آپ خود را در مجموعه سینمایی مال و هنگام اکران فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب انجام داد. این مال یکی از سالن های سینمایی خود را با ۲۰۰ صندلی برای این کار در نظر گرفت. همچنین آنها قراردادی با مک دونالدز منعقد کردند که طی آن ساندویچ های ویژه مرغ با نوشیدنی توت فرنگی برای مهمان ها سرو کرد.

کسانیکه به توئیت آپ می آمدند، عکس ها و فیلم های خود را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری و به پیرلیج و مک دونالدز اشاره می کردند. هر زمانی که عکس ها و ویدئو های این رویداد در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شد، عملا برای این مال تبلیغ صورت می گرفت.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن