ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
397 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چرا جایگاه فعلی شما در بازاریابی محتوایی ، مفید واقع نمی شود؟

قبل از آنکه با عمق بیشتری به این موضوع بپردازیم که چه چیزی باعث می شود بازاریابی محتوایی مفید واقع شود؛ بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چرا جایگاه فعلی شما در بازاریابی محتوایی ممکن است مفید واقع نشود.

  • این موضوع، به طور کامل درباره ی شماست. به یاد دارید که مشتریان به شما اهمیتی نمی دهند؛ بلکه به خود و مشکلات خود اهمیت می دهند. ما همواره این موضوع را فراموش می کنیم؛ زمانی که درباره ی فوق العاده بودن فلان موضوع در شرکت خود توضیح می دهیم (چیزی که کسی به آن اهمیت نمی دهد) هرچه بیشتر درباره ی خود و محصولات خود صحبت کنید، آن محتوا کمتر گسترش یافته و جذاب خواهد بود.
  • شما از شکست واهمه دارید. فرصت دادن به محتوای شما و کمی آزمایش، فرصت هایی را برای بازاریابی محتوایی شما آشکار می کند؛ و داستان های جدید و ارزشمندی از مشتریان پرده برداری می کند.
  • جایگاه بسیار پایینی را هدف گرفته اید. بازاریابی محتوایی شما باید بهترین در صنعت شما باشد؛ بهتر از تمام رقبای شما و بهتر از هر شرکت رسانه ای یا نشردهنده در حوزه ی کاری شما.

چگونه می توانید مرجع کارشناسی قابل اعتماد در صنعت مورد فعالیت خود شوید؟

  • شما به درستی منبع یابی نمی کنید. اکثر قریب به اتفاق برندها، بخشی از فرآیند بازاریابی محتوایی خود را برون سپاری می کنند. از اینکه قهرمانان محتوایی داخلی و ژورنالیست های خارجی، نویسندگان و آژانس های محتوایی را بکار گیرید تا در داستان سرایی به شما کمک کنند، واهمه نداشته باشید.
  • شما در حال برقراری ارتباط بین واحدها هستید. آیا شما داستان های متفاوتی در روابط عمومی، ارتباطات سازمان، رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، و سایر رسانه ها تعریف می کنید؟ آیا تمامی واحدها یک خط داستان سازمانی نامتناقض را دنبال می کنند؟ بازاریابی محتوایی جسورانه به معنای تعریف یک داستان واحد و با ثبات توسط کل سازمان می باشد.
  • شما نمی خواهید به سختی بیفتید. ست گودین، در کتاب خود به نام لینچ پین Linchpin می گوید: “اگر به طور مداوم، پا را از حوزه ی آسایش خود فراتر نگذارید، شما محکوم به وضعیت کنونی خود هستید.” گاهی اوقات، کاری کاملا متفاوت و غیرمنتظره نسبت به محتوای خود صورت دهید.
  • هیچ فراخوانی برای اقدام وجود ندارد. هر قطعه ی اطلاعاتی می بایست فراخوانی برای اقدام داشته باشد. اگر اینطور نیست، دلیلی برای آن بیابید و هدف واقعی از اینکه به چه منظور آن را ایجاد نموده اید.
  • بیش از اندازه بر یک کانال متمرکز شده اید. فقط به خبرنامه ی ایمیلی یا فیس بوک فکر نکنید. درباره ی مشکل مشتریان خود که حل می کنید، بیاندیشید؛ سپس، این داستان را به شکل های مختلف، همه جا برای مشتریانی که در جستجوی اطلاعات معتبر هستند، تعریف کنید.
  • هیچ صاحب محتوایی وجود ندارد. شخصی در سازمان شما (احتمالا شما) می بایست مالکیت برنامه ی بزاریابی محتوایی را در دست بگیرید.
  • در صنعت خود ذوب نشده اید. هر کجا مشتریان شما حضور ندارند، شما باید حاضر باشید. (چه به صورت آنلاین، به صورت کاغذی، یا شخصی).
  • به اندازه ی کافی، به گوشه ی مشخصی از بازار، خدمات ارائه نمی کنید. شما باید در کنج مورد نظر خود، برجسته ترین کارشناس دنیا باشید. محدوده ی محتوایی را که با کسب و کار شما مرتبط بوده و همچنین قابل دستیابی باشد، انتخاب کنید.
  • شما بیش از اندازه کُند هستید. بسیار بیزارم که این مطلب را عنوان می کنم؛ در اغلب مواقع، سرعت، بی عیب و نقص بودن را مغلوب می کند. فرآیندی مرزبندی شده برای داستان سرایی خود انتخاب کنید.
  • توزیع محتوا به صورت مداوم انجام می شود. بازاریابی محتوایی، به منزله ی قول و تعهد شما به مشتریان است. تصور کنید اگر روزنامه ی صبحگاهی به موقع به دست شما نرسد، چقدر ناراحت خواهید شد. طرز فکر شما در مورد بازاریابی محتوایی، باید به همین صورت باشد. محتواها را به طور مداوم و سر وقت، توزیع نمایید. تقویم سر مقاله های بازاریابی محتوایی خود را ایجاد کنید.
  • به اندازه ی کافی به آنچه مخاطبان در ذهن خود جستجو می کنند، فکر نمی کنید. به احتمال زیاد، بزرگترین بخش ترافیک، وبسایت شما از موتورهای جستجو است. اگر مطالبی که تولید می کنید با توجه به آنچه دیگران جستجو می کنند باشد، متمرکز بر مساله و نحوه ی برقراری ارتباط مشتریان با مساله خواهید بود. همچنین در جستجوها یافت می شوید!

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *