ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
532 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه

شاید شما در حال حاضر، فکر کنید که دیگر نیازی به محتواهای مرتبط با فروش نیست؛ که این فاصله زیادی با حقیقت دارد. مساله این است که مشتریان فقط در لحظات بسیار خاصی از فرآیند فروش به مطالب مرتبط با فروش نیاز دارند. اگر در خصوص مطالبی که دارید، صداقت داشته باشید، سازمان شما مقادیر زیادی محتوای مرتبط با مزیت و ویژگی ها دارد. چیزی که نیاز دارید، داستان هایی است که مشتریان شما را جذب کند… و آنها را به سمت اقدام سوق دهد.

در حال حاضر، پیش از آنکه اصول بازاریابی محتوایی جسورانه مرور شوند، این نکته را به خاطر بسپارید که هدف از محتوا “حرکت دادن” مشتری در یک جهت است. ما بازاریابان نیاز داریم تا با روشی مثبت، آنها را تحت تاثیر قرار دهیم؛ جذب کنیم؛ و هر کاری را که لازم است، انجام دهیم تا همچنان در زندگی و گفتگوهای آنها حضور داشته باشیم. در زیر، شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه، ارائه شده است. آنها را با دقت دنبال کنید.

۱.ارضای یک نیاز. محتوای شما می بایست نیازهای برآورده نشده یا سوالات مشتریان را پاسخ گوید. محتوای شما می بایست برای مشتریان مفید و سودمند باشد؛ بالاتر از کارکردی که محصول یا خدمات شما به آنها ارائه می کند.

۲.پایدار و ثابت قدم باشید. مشخصه ی بزرگ یک نشردهنده ی موفق، پایداری و ثبات قدم است؛ همانند زمانی که شما مشترک یک مجله ی ماهانه یا خبرنامه ی ایمیلی روزانه می شوید، محتوای شما نیز می بایست در موعد تعیین شده و زمانی که وعده کرده اید، ارائه شود. این جایی است که بسیاری از شرکت ها زمین می خورند. هرآنچه که در بازاریابی محتوایی متعهد شده اید، می بایست به طور مداوم و منظم، ارائه نمایید.

۳.انسان باشید. از مزایای یک نهاد روزنامه نگاری نبودن این است که می توانید خودتان باشید؛ صدای خود را بیابید و آن را به اشتراک بگذارید. اگر داستان شرکت شما به طور کامل درباره ی طنز است، آن را به اشتراک بگذارید. اگر کمی طعنه آمیز است، آن هم خوب است.

۴.نقطه نظر خود را داشته باشید. این محتوای دانشنامه نیست. شما یک گزارش تاریخی ارائه نمی کنید. از اینکه سراغ مطلبی که می تواند شما و شرکت شما را بعنوان یک کارشناس معرفی نماید، واهمه نداشته باشید.

۵.از “صحبت درباره ی فروش” بپرهیزید. هنگامی که ما در موسسه ی بازاریابی محتوایی، محتوایی تولید می کنیم که فقط درباره ی خودمان است؛ در مقایسه با حالتی که با هدف آموزشی تهیه شده باشد، آن مطلب فقط ۲۵ درصد مقدار معمول بازدید صحنه و به اشتراک گذاری در رسانه ها را کسب می کند. هرچه بیشتر درباره ی خود صحبت کنید، مردم ارزش کمتری به مطالب شما می دهند.

۶.بهترین در نوع خود شوید. اگرچه ممکن است در ابتدای راه، قادر به رسیدن به این جایگاه نباشید؛ اما باید هدف نهایی شما برای مطالب و محتوای تولیدی، بهترین در نوع خود باشد. این بدین معناست که مطالبی که در کنج محتوایی Content niche خود تولید می کنید، باید بهترین در نوع خود و در دسترس باشند. اگر شما انتظار دارید مشتریان زمان خود را با محتوای تولیدی شما صرف کنند، باید به آنها ارزشی شگفت انگیز ارائه کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *