ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
440 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :محصول محتوای ایده آل

جیسون کالاکانیس Jason Calacanis، اغلب درباره ی آنچه که معتقد است محصول محتوایی ایده آل است، که باید اینگونه باشد:

پیوسته Real time

واقع محور Fact driven content

بصری Visual content

کارا Efficient content

گزینشی Curated content

  • محتوای پیوسته

آیا مطالب خود را با استفاده از روندهای جاری و داستان های روز ایجاد می کنید؟ اوریو Oreo با استفاده از این نکته بسیار موفق عمل کرد و توئیت به یادماندنی مربوط به لیگ نهایی فوتبال آمریکایی Super Bowl “برق رفت؟ مشکلی نیست! هنوز می تونید بیسکوئیت اوریو را داخل نوشیدنی تلخ خود بزنید You can still Dunk in the Dark” را دقیقا هم زمان با قطع برق استادیم حین مسابقه ی دو تیم راونس Ravens و فورتی ناینِرز ۴۹ ers ارسال کرد.

این عکس، بیش از ۱۵ هزار بار توئیت دوباره شد و تقریبا از تمام شرکت های رسانه ای کره ی زمین انتشار رایگان یافت؛ در حالیکه، اوریو با این حرکت به موفقیت باورنکردنی دست یافت، نکته کاملا روشن است: کسانی که می توانند محتوای خود را با در نظر گرفتن فرهنگ عامه یا اخبار صنعت خلق کنند، دارای مزیت رقابتی هستند.

  • محتوای واقع محور

صرف نظر از نقطه نظر شما، محتوایی که ایجاد می کنید باید بر مبنای واقعیت باشد. درست مانند دبیرستان، زمانی که منابع مورد استفاده را ارجاع می دادیم، چیزی مهم تر از بکار گیری آمار و اطلاعات معتبر نبود.

تقریبا تمامی شرکت های رسانه ای دنیا، یک نفر بعنوان کنترل کننده ی واقعیت Fact checker استخدام می کنند: کسی که تنها مسئولیت او این است که اطمینان حاصل کند، آنچه که شرکت می گوید ۱۰۰ درصد صحیح است. اگر فقط مطالبی که منتشر می کنید نادرست باشد، وبسایت های اجتماعی، بی رحمانه به برند شما حمله خواهند کرد. کار شما این است که فرآیندها را به گونه ای سازماندهی کنید تا هرگز این اتفاق نیفتد.

  • محتوای بصری

در اواخر سال ۲۰۱۱، اسکای ورد Sky word، یک پلتفرم بازاریابی محتوایی – تحلیلی بر روی محتوای کلیه ی مشتریان خود انجام داد. این پلتفرم نشان داد که پست های وبلاگ و مقالات با تصاویر، ۹۱ درصد بهتر از آنهایی که فاقد تصویر بودند، عمل می کند. چرا این اتفاق می افتد؟ در یک مطالعه ی جداگانه با حمایت مالی تری ام، ۹۰ درصد اطلاعات ارسال شده به مغز با ماهیت بصری است؛ و محتوای بصری ۶۰ هزار بار سریع تر از کلمات نوشته شده، پردازش می شود.

بنابراین، حتی در محتوای متنی، طراحی بصری بسیار مهم است و باید بخشی از هر مطلب تولیدی بازاریابی محتوایی باشد.

  • محتوای کارا

زمانی که ما در CIM پست های وبلاگ روزانه را آغاز کردیم، دو نفر این کار را انجام می دادند: مایکل لین و من (جو پولیتسی). ما با توجه به منابعی که داشتیم، نهایت تلاش خود را می کردیم. الان تقریبا بعد از چهار سال، مایکل استراتژی را هدایت می کند، جودی هَریس Jodi Harris محتوای روزانه را مدیریت می کند؛ لیزا هیگز Lisa Higgs محتوا را بررسی و عاری از خطا می کند: تریسی گلد Tracy Gold تمام عناوین را مرور می کند و مایک موری Mike Murray فرابرچسب های Meta tags ما را برای بهینه سازی موتورهای جستجو اصلاح می نماید.

در طول این سال ها، ما توان اصلاح فرآیند را پیدا کرده ایم؛ از متخصصان در حوزه های کلیدی، کمک می گیریم؛ بنابراین تا حد امکان در بهره برداری از منابع، کارایی ایجاد نموده ایم.

  • محتوای گزینشی

پاوان دشپنده Pawn Deshpande، مدیر عامل کیوراتا CEO of Curata، گزینش محتوا را اینگونه تعریف می کند: “عمل پیدا کردن، سازماندهی کردن و به اشتراک گذاریِ بهترین و مرتبط ترین محتوا در مورد موضوعی خاص، به جای صرف زمان برای ایجاد تمامی محتوا توسط خود” حتی زیرک ترین شرکت های رسانه ای دنیا، مثل هافینگتون پست Huffington Post، مجله ی وال استریت و ماشیبل Mashable، با بکار گیری داستان های مردم، محتوای خود را غنا می بخشند.

شغل شما، مثل شغل یک سرپرت موزه، کندوکاو برای بهترین اطلاعات موجود در کنج شماست؛ به گونه ای که موزه ی شما به دلیل کمبود مخاطبان بسته نشود.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *