ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
367 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :تنظیم اهداف مشخص

تبلیغ تجاری مورد علاقه ی من که مربوط به نایک/مایکل جردن است، اواخر دوران ورزش حرفه ای او ارائه شد. یک تبلیغ ۳۰ ثانیه ای از جردن که در حال پیاده شدن از ماشین خود است؛ و عکاس ها پشت او راه می روند؛ و او از یک در خارج می شود. در این تبلیغ، هیچ فلاش و پرتابی که منجر به بُرد بازی بشود، وجود ندارد. فقط مایکل را می بینیم … و ناگهان صدای او را می شنویم.

“در دوران بازی هایم، ۹۰۰ پرتاب را از دست داده ام. تقریبا در ۳۰۰ بازی باخته ام. ۲۶ بار وقتی به من اعتماد کردند و پرتاب برنده ی بازی به من سپرده شد، موقعیت را از دست دادم. من بارها و بارها در زندگی شکست خورده ام و به همین دلیل، من پیروز می شوم.”

یکی از چیزهایی که بیشتر مردم از این پیام بازرگانی دریافت کردند، این است که شما برای موفقیت تلاش کنید؛ اما من فکر می کنم معنای آن عمیق تر از این دریافت است؛ زمانی که به منظور تقویت اهداف محتوایی و بازاریابی به آن نگاه شود.

تعریف موفقیت برای ورزشکاران، آسان تر است. معمولا یک هدف کاملا مشخص وجود دارد که یک ورزشکار برای دستیابی به آن تلاش می کند: قهرمانی، مدال طلا، یک هدف زمانی مشخص، یا برد یک مسابقه. مایکل جردن همواره عنوان می کرد که هدف او تبدیل شدن به بهترین بازیکن بسکتبال است. او این هدف را با ۶ بار پیروزی در مسابقات NBA مشخص کرد.

برای ما صاحبان کسب و کار و مدیران بازاریابی، این همان جایی است که باید شروع کنیم: ما باید حداقل، یک هدف ملموس داشته باشیم.

مایکل جردن می داند چه زمانی شکست خورده است؛ زیرا از هدف خود آگاه است. اگر شخصی هدفی نداشته باشد، شکست یا پیروزی معنایی نخواهد داشت. من بر این باورم به همین دلیل بسیاری از افراد برای خود اهدافی تنظیم نمی کنند؛ آنها نمی خواهند با هیچ شکستی در زندگی خود مواجه شوند. گاهی اوقات، این موضوع در مورد بازاریابان نیز صادق است.

یافتن اهداف محتوایی که در نهایت کسب و کار شما را تحریک کنند، می تواند فرآیندی مشقت بار باشد. این کار نیازمند اشتیاق، عزم راسخ و برخی جستجوهای عمیقی که به درستی تعیین کند به چه نوع محتوایی نیاز دارید که اثرات آنی بر مشتریان شما داشته باشد.

اما آیا برای ما بازاریابان و صاحبان کسب و کار هدفی وجود دارد که بتوانیم بعنوان مانی بال Money ball بازاریابی محتوایی تعیین کنیم؟ آیا یک شماره فراگیر، شاخص، یا هدف، مانند عددی که مربوط به تعداد دفعات قهرمانی در مسابقات ورزشی است، وجود دارد که منجر به پیشرانی در کسب و کار ما شود؟

با این اهداف در مقاله ی آینده بیشتر آشنا خواهیم شد!

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *