ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۳
504 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اهداف مشخص کسب و کار بازاریابی محتوایی

  • آگاهی از برند و تقویت آن

تقریبا اولین چیزی که در نگاه به بازاریابی محتوایی، به ذهن انسان خطور می کند، آگاهی از برند brand awareness است. شاید هدف فقط تلاشی برای یافتن راهی موثرتر در مقایسه با بازاریابی تبلیغی برای ایجاد آگاهی درباره ی محصول یا خدمات شما باشد. بازاریابی محتوایی، وسیله ی خوبی برای این هدف است؛ چرا که راهی موثق و فوق العاده برای شروع هدایت مشتریان به سوی برند است.

  • هدایت، تبدیل و پرورش مشتریان بالقوه

تعریف شما از مشتری بالقوه؛ مطمئنا فرق دارد. اما از نقطه نظر بازاریابی تبدیل مشتری بالقوه جایی است که در آن از طریق تبادل محتوای جذاب، دیگران را تشویق به انتشار اطلاعات کافی درباره ی خودشان می کنید؛ به گونه ای که فرصت بازاریابی محصول نزد آنها برای شما فراهم می شود.

این تبادل اطلاعات می تواند شامل ثبت نام در یک “دمو” demo”، ثبت نام برای شرکت در یک رویداد یا مشترک شدن در خبرنامه باشد. وقتی که اجازه ی مشتری احتمالی را در دست دارید، می توانید از محتوا برای کمک به هدایت وی در چرخه ی خرید استفاده کنید.

  • تبدیل مشتری

در این زمینه، می توانید به کارهایی که در گذشته برای مشتری انجام داده اید و راه حل هایی که برای حل مشکلات مشتری ارائه داده اید اشاره کنید؛ در نهایت، می توانید بگویید این همان محتوایی است که شما بعنوان بازاریاب ایجاد کرده اید تا به مشتریان بالقوه ی خود نشان دهید که چرا راه حل شما بهتر است و یا منحصرا می تواند نیازهای آنها را برآورده نماید.

  • خدمات مشتریان

بازاریابی محتوایی، واقعا می تواند با ارائه ی خدمات مشتریان از طریق “اشتراک subscribe”، برند خود را معرفی کند. این اقدام، چیزی فراتر از داشتن یک دفترچه ی راهنما برای کاربر، یک فرآیند مستند برای موفقیت و یک بخش “پرسش های متداول” در وب سایت شما است.

اینها بهترین اقدامات برای نشان دادن نحوه ی استفاده ی مشتریان از محصول یا خدمت شماست؛ یا اینکه چگونه مشتری های می توانند بیشترین بهره برداری را از محصول یا خدمت شما داشته باشند؟ محصول یا خدمت شما از طریق کدام روش های موفق و مبتکرانه توانسته به راه حل های دیگر تعمیم یابد؟

  • وفاداری مشتری و حفظ آن

به محض شروع برنامه ی پرورش تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی، به یک استراتژی حفظ مشتری برنامه ریزی شده نیاز خواهید داشت. اگر هدف نهایی شما تبدیل مشتریان به مشترکان پروپا قرص است که گزارشات شما را با دیگران به اشتراک می گذارند، این عرصه نیاز به توجه ویژه ای دارد.

گزینه های موجود می تواند شامل تهیه ی یک خبرنامه ی الکترونیکی یا چاپی برای مشتریان، مجله ی الکترونیکی یا چاپی یا احتمالا رویداد کاربری یا وبینار باشند.

  • تشویق مشتریان به خرید بیشتر

اگر به طور خاص در استفاده از محتوا برای خدمت به مشتری در یک مدل اشتراکی، خوب باشید، فرصت دارید تا در ایجاد مشارکت مستمر برای سایر محصولا و خدماتی که ارائه می کنید نیز موثر باشید.

چرا وقتی که مشتریان بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل شدند، ارتباط خود را با آنها قطع می کنید؟ در عوض، سعی کنید ارتباط خود را با آنها بیشتر کنید و به آنها ارزش بیشتری بدهید. اهداف ترغیب مشتریان به خرید بیشتر و حفظ مشتریان، می توانند به صورت گام به گام پیش بروند.

  • مشترکان پرشور

اگر بتوانید مشتری ها را با موفقیت به این مرحله هدایت کنید، در واقع توانسته اید یک کار مهم انجام دهید. محتوا و به خصوص محتوای حاصل از فعالیت مشتریان راضی، می تواند یکی از قوی ترین روش های رسیدن به هر هدف کاری باشد. این موضوع، زمانی رخ می دهد که بازاریابی محتوایی شروع می کند برای شما به صورت “تصاعدی” کار کند.

CIM، دارای بیش ۴۰هزار ایمیل فعال برای محتوای روزانه یا هفتگی ما است. این افراد، محتوای ما را انتخاب کرده اند و به ما اجازه داده اند تا محصول خود را نزد آنها بازاریابی کنیم. بخش اعظمی از منابع درآمدی ما حاصل از پایه و اساس مشترک هستند. کسب و کار ما با شروع تمرکز بر روی جذب مشترک بعنوان یکی از اهداف کلیدی بازاریابی محتوایی، اوج می گیرد.

بنابراین، نگاه کنید که کدام یکی از اهداف برای بازاریابی محتوایی شما منطقی هستند؟ شاید این تنها یک برنامه ی بازاریابی درونی inbound marketing باشد و شما فقط تلاش می کنید تا مشتریان بالقوه ی بیشتری را به سمت فرآیند فروش و بازاریابی هدایت کنید.

شاید تلاش می کنید برنامه ای تهیه کنید که باعث افزایش آگاهی، کاهش هزینه ی ترافیک ارگانیک به سمت وبسایت شما و افزایش جایگاه تان در موتورهای جستجوی اینترنتی شود. حالا سعی کنید تا ذهن خود را گردش درآورید؛ هدف بازاریابی محتوایی خود را یادداشت کنید؛ و آن را جایی قرار دهید که همواره مقابل چشمان شما باشد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *