ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۱
1,038 بازدید
۵ دیدگاه
اشتراک گذاری

چه مدیر ارشد یک شرکت باشید، یا رئیس یک قسمت، یا مدیر میانی، نمی‌توانید بدون تشویق و قدردانی از پس کارتان بر بیایید. البته کارمندان شما برای انجام یک مسئولیت خاص حقوق می‌گیرند.

اما اگر آن‌ها مسئولیت را با سرعت انجام دهند، که از حد توقع‌تان فراتر باشند، با هزینه‌ی کمتری کار کنند، یا هر کار دیگری انجام دهند که آن‌ها را شاخص کند، باید از موفقیت‌شان قدردانی کنید. وگرنه خود را در معرض خطر از دست دادن اعضای تیم‌تان و رفتن آن‌ها به یک شرکت قدردان‌تر قرار داده‌اید.

یک “متشکرم” ساده می‌تواند فرهنگ همکاری را در محیط کار افزایش دهد. فرهنگ همکاری بالا روحیه‌ی گروه را تقویت می‌کند، بنابراین تشکر از هم‌تیمی‌ها و کارکنانتان برای عملکرد درخشان‌شان، امری حیاتی است. فرهنگ مثبت همکاری به تلاش‌های شما برای نگه‌داشتن کارمندان‌تان کمک می‌کند و روحیه‌ی آن‌ها را بالا می‌برد، و مرز سود را هم فراتر می‌برد.

اگر می‌خواهید کار تیمی را تشویق کنید و فضای کاری مثبتی بسازید، گفتن “متشکرم” را امتحان کنید. شما احساس خوبی خواهید داشت، کارمندتان احساس می‌کند از او قدردانی شده و به او ارزش داده شده است و مجموعه‌ی شما قدرتمندتر از پیش خواهد بود.

فکر نکنید فقط به این دلیل که شرکت شما یک برنامه‌ی قدیمی کارمند نمونه‌ی ماه دارد، هر کاری که برای تشویق کارکنان از دست‌تان بر می‌آید، انجام داده‌اید. باید تلاش کنید کارمندان را غیررسمی، دوستانه، شخصی و فوری، هر روز تشویق کنید. یادداشتی که روی میز کارمندتان می‌گذارید تا برای مهارت‌های سازمانی‌اش تشویقش کنید، به او انرژی و انگیزه می‌دهد. با وجود این، شرکت باید برنامه‌ی رسمی تشویقی هم داشته باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که روش‌های فعلی تشویقی‌تان را مورد ارزیابی قرار دهید و آن‌ها را به روز کنید. از خود بپرسید کارکنان چقدر خوب کار می‌کنند؟ آیا شما را به اهدافتان می‌رسانند؟ چه روشی برای تشویق از همه کارآمدتر است؟

مدیران ناموفق، تنها کارکنان برجسته را تشویق می‌کنند

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

5 پاسخ به “چرا تشویق مهم است؟”

  1. مرتضی سفیدی گفت:

    خیلی عالی بود.

  2. mona mohseni گفت:

    بسیار عالی کاملا موافقم با تشویق از سوی مدیران، که نقش بسیار کارآمدی در ایجاد انگیزه برای انجام کار دارد.متاسفانه مدیران از انجام این کار سر باز می زنند و اگر هم انجام می دهند در شناسایی فرد لایق تشویق دچار اشتباه می شوند.

  3. samira گفت:

    با سلام.
    با جمله مدیران ناموفق تنها کارکنان برجسته را تشویق می کنند .موافقم.تشویق برای همه لازم است مخصوصا کسانی که در حال پیشرفت هستن و نیاز به تشویق برای بهتر کردن کار خودشان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *