لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
297 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

هزاران رسته ی کاری کشف نشده

گاهی وقت ها برای ایجاد یک رسته ی کاری جدید، به باور قلبی نیاز دارید. باور داشته باشید که هزاران رسته ی کشف نشده در انتظار شما هستند. متاسفانه بعضی از مدیران به جای ایجاد رسته ای جدید، سعی دارند تا رسته های قبلی را با هم ترکیب و محصول به ظاهر جدیدی بسازند.

ترکیب تلویزیون با کامپیوتر، تلفن با اینترنت، تلویزیون با اینترنت، پرینتر کامپیوتر با دستگاه ها فتوکپی و اسکنر و فاکس و … نمونه های از این محصولات ترکیبی هستند.

به این ایده ی ترکیبی، تقارب Convergence می گویند و تقریبا تمام رسانه های دنیا با آن موافق هستند. اما اگه شما در این دام بیفتید، در خلق رسته ی جدید و ایجاد نام تجاری جدید، به بن بست خواهید رسید.

ما بعنوان یکی از سرسخت ترین طرفداران رویکرد “رسته ی جدید-نام تجاری جدید” منافع خودمان را در ارائه ی یک ایده ی کاملا متضاد، که تباین divergence نامیده می شود، می جوییم.

خوشبختانه تاریخ هم با ما همراه است. رسته ی جدید سوپرکامپیوترها Mainframe، که باعث ساخت نام تجاری IBM شد، از تقارب استفاده نکرد؛ بلکه با استفاده از تباین، موقعیت های بسیاری برای بوجود آمدن رسته های کاری جدیدی مثل صنعت کامپیوترهای کوچک minicomputer، کامپیوترهای میزبان شبکه Workstation، سیستم های ذخیره سازی اطلاعات کامپیوتر، کامپیوترهای شخصی و نرم افزارهای خانگی را فراهم آورد.

تلویزیون هم، که نام های تجاری ای بی سی ABC و سی بی ان CBS و ان بی سی NBC را به وجود آورد، دچار تقارب نشد؛ بلکه با استفاده از تباین، امکان ساخت رسته های دیگر و نام های جدید را بوجود آورد. تلویزیون کابلی (ESPM، CNN)، تلویزیون کابلی سرگرمی (HBO و Showtime) و تلویزیون ماهواره ای (DirecTV و EchoStar)، از جمله ی این رسته ها و نام های جدید هستند.

متاسفانه تاکنون موفق نشده ایم توجه رسانه ها را به این ایده جلب کنیم. هشت سال است که در راه انتشار مقاله ای در مورد تباین تلاش کرده ایم، اما هیچ گاه موفق نبوده ایم. با این حال، به تلاش خود، به شیوه های گوناگون ادامه خواهیم داد و دیر یا زود موفق خواهیم شد.

هر چقدر دوران آبستنی طولانی تر باشد، داستان بزرگ تر خواهد بود. دو سال طول می کشد که یک فیل زاده شود.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.
[newsletter_form]

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات