ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۳۱
546 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
هرگز عصبانی نشوید

برای من مهم نیست که همکارتان چقد در ارزیابی اذیت می کند، یا اینکه وضعیت حساب ها به چه صورتی خواهد بود و فشار خون شما با مشاهده ی آن چقدر بالا می رود، شما تحت هیچ شرایطی نباید خشمگین شوید. این مورد استثنایی ندارد و در هیچ وضعیتی نقض نمی شود. شما هرگز عصبانی نخواهید شد.

البته مگر اینکه این رفتار کاملا برای بهره برداری و کسب نتیجه ی خاصی باشد. فقط در این صورت، مجاز به عصبانیت هستید. ولی باید بسیار مراقب باشید که لحظه ی درست، موقعیت مناسب و شخص مخاطب مناسبی را انتخاب کرده اید.

ولی چنانچه اوضاع مهیای این رفتار و هدف شما نیست، برای من اهمیتی نخواهد داشت که چقدر شما را عصبانی می کنند یا تا چه حد شما را اذیت می کنند، یا تا چه حد خود را محق می دانید. عصبانی شدن به معنی از دست دادن کنترل است و قدرت خاصه ی یک بازیکن قانون، کنترل می باشد.

چگونه می خواهید خود را کنترل کنید؟ چگونه می خواهید بیاموزید که آرام و خوش رفتار باشید؟ پاسخ بسیار ساده است، می توانید به مسائل مهم تر فکر کنید. فقط هنگامی عصبانی می شوید که بخشی از خود مشکل باشید، مسئله برای شما حائز اهمیت باشد و درگیر باشید. در حالیکه اگر تمرکز خود را به مسائل مهم تری معطوف کنید (منفعت شرکت)، آسان تر خواهد بود که هر مسئله ی آزار دهنده را یک روشنایی جدید بپندارید.

روش دیگر مهار عصبانیت این است که راحت، شرکت یا جلسه یا هر مکان دیگر را ترک کنید. کافی است بگویید: “من نمی توانم این وضعیت را تحمل کنم.” و بعد بروید. شما شوکی را ایجاد کرده اید و ترفندی به کار بسته اید، یا حتی وقتی می خواهید خود را کنترل کنید تا ده بشمارید.

عصبانی نشدن به معنای عدم بیان احساسات نیست. بلکه شما مجاز هستید بگویید: “اینکه فاکتورها را گم کردید به شدت آزار دهنده است” یا هر چیز را که سبب عصبانیت دیوانه وار شما می شود ابراز کنید.

خود خوری کردن کار درستی نیست، هنگامی که رنجیده و مکدر هستید حرف بزنید تا بلافاصله موقعیت را مهار کنید. نگذارید آب از سرتان بگذرد وگرنه از کوره درخواهید رفت. دلگیری های تان را کم کم بروز دهید تا بر روی هم انباشته نگردد.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *