ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
637 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نمودار تعادل شما

قبل از این‌که به شما کمک کنم، اهداف‌تان را شناسایی کنید، راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهم که به آنها دست یابید. بفهمید کجای کار هستید و می‌خواهید در چه زمینه‌هایی پیشرفت کنید. شاید زمینه‌هایی را پیشنهاد دهم که در آن‌ها موفق شوید. به خاطر دو دلیل که در پایین ذکر می‌کنم، این مرحله بسیار مهم است:

تشخیص عدم تعادل در زندگی‌تان

اغلب انسان‌هایی را می‌شناسیم که در زمینه‌ای فوق موفق هستند، اما در سایر بخش‌های زندگی برای خود یک فاجعه محسوب می‌شوند. بخش حوادث روزنامه‌ها پر است از خبر طلاق یا تصادف‌های رانندگی، اعتیاد به مواد مخدر، افسردگی، خودکشی و… خیلی از این افراد ممکن است مشهور باشند. شاید بپرسید، چرا آن‌ها انسان‌هایی ناراضی و افسرده هستند؟ در واقع تلاش‌شان برای موفق شدن در زمینه‌ای باعث ایجاد یک عدم تعادل و ناهماهنگی بین سایر وجوه زندگی‌شان شده است.

ساختن برنامه برای زندگی

روزی، فردی به من حرفی زد که باعث شد نگرشم را به هدف‌گذاری و اولویت‌بندی اهدافم تغییر بدهم. حرف او این بود: «قبل از این‌که برنامه‌ای برای تجارت داشته باشی، یک برنامه برای زندگی‌ات درست کن.»

ابتدا کشف کنید که چه نوع زندگی را می‌خواهید؟ قصد دارید در چه محلی زندگی کنید؟ دوست دارید چه آدم‌هایی کنارتان باشند؟ دوست دارید شب‌هاو ایام تعطیل هم کار کنید؟ دوست دارید به کجا سفر کنید؟ می‌خواهید هر شب وقت شام خانه باشید؟ می‌خواهید محل کارتان چطور محیطی باشد؟ دوست دارید چه لباسی به تن کنید؟ این سوالات را از خودتان بپرسید. سپس برنامه تجاری و شغلی خود را بر اساس آن طرح‌ریزی کنید.

کاری کنید که برنامه شغلی‌تان با برنامه زندگی‌تان تداخلی نداشته باشد.

مطمئنم همیشه برعکس این را انجام می‌دادید؛ یعنی اول هدف‌هایتان را تعیین و برای رسیدن به آن برنامه‌ای در ذهن‌تان ترسیم می‌کردید. پس از آن کار و زندگی شخصی‌تان را طوری تنظیم می‌کردید که با آن هماهنگ باشد. در نتیجه مجبور می‌شدید زندگی خانوادگی و اجتماعی‌تان را فدای حرفه خود کنید. هنگامی که زمان بگذرد و سن‌تان بالا برود، می‌فهمید که چه اشتباهی کرده‌اید.

جیم ران: «زندگی بدون تعادل، روابط‌تان را با دیگران خراب می‌کند، سلامتی شما را می‌گیرد و اعتقادات‌تان را سلب می‌کند. زندگی بدون تعادل به قیمت از دست دادن دارایی‌ها و در نهایت خوشبختی‌تان تمام می‌شود. پس چیزهایی در زندگی خود پیدا کنید که در همه وجوه زندگی به شما انگیزه بدهد. موفقیت‌تان به همین امر بستگی دارد.»

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *