لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
434 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت سرکش درون خود را کشف کنید

آیا در گذشته شکست خورده‌اید؟ هنگام ایجاد یک تغییر و با وجود شور و هیجان اولیه، شما می‌خواستید کاری را شروع کنید، آیا شکست خورده و مایوس شده‌اید؟ آیا از این که همچنان فعال و باانگیزه باقی بمانید و در مسیری مشخص، به سوی هدفی که از قبل انتخاب کرده‌ بودید، حرکت کنید، ناامید شده‌اید و آن را دست‌نیافتنی دیده‌اید؟ جای نگرانی نیست. هم‌اکنون می‌تواند لحظه متفاوتی برای شما باشد. هم‌اکنون به شما کمک خواهم کرد تا قدرت سرکش و شکست‌ناپذیر درونی خود را کشف کنید. به پیش برانید و شور و شوق بی‌امان خود را زنده کنید. این «قدرت اراده» شما نیست، بلکه این «قدرت چرایی»‌تان برای انجام دادن کارها است. این قدرت کمک خواهد کرد تا کوه‌ها را پشت سر بگذارید، از میان اقیانوس‌ها شناکنان عبور کنید و از میان آتش بگذرید تا به هدف‌تان برسید.

«قدرت چرایی» برای انجام دادن کارها، عاملی است که به شما انگیزه می‌دهد تا در انبوه کارهای طاقت‌فرسا، پرزحمت و سخت این دنیا پیش بروید تا زمانی که برای انجام کارهایتان به اندازه کافی چرا و دلیل محکم و قوی دارید، تمام چگونه و چطورها بی‌معنی هستند. تا زمانی که به اندازه کافی انگیزه دارید تا از مشکلات رها شوید، هر مسیر جدیدی، چه سخت و چه آسان، شما را به هدف‌تان برای زندگی بهتر خواهد رساند. اگر «قدرت چرایی» و میل و انگیزه شما در راه رسیدن به هدف قوی نباشد، همچنین صبر و شکیبایی کافی در این راه نداشته باشید، آن‌گاه در روز آخر سال چشم‌انداز و برنامه شما مانند تمام آدم‌های دیگری خواهد بود که بدون هدف زندگی می‌کنند. خیلی سریع به روال بی‌برنامگی و زندگی روزمره‌ای که اکثر انسان‌های اطراف‌تان دارند، باز خواهید گشت. نه تنها شما بلکه برای هر فرد دیگری نیز همین‌طور است.

کسی که «چرایی» کامل و مشخص دارد، چشم‌انداز روشنی را مقابل خود ترسیم می‌کند. قطعا همین «چرایی» انجام هر کاری، بهترین راهکار برای «چگونگی» انجام آن را نیز در مقابلش قرار خواهد داد. این بخش از بازی را بارها و بارها دیده‌ایم. این چیزی است که دستاوردهای فوق‌العاده را با خود به ارمغان خواهد آورد.

هم‌اکنون زمان آن است که شور و شوق فرو نشسته در اعماق وجودمان را با قدرت و جسارت به تلاطم در آوریم و با صبر و شکیبایی درهای بسته «قدرت چرایی» وجودمان را بگشاییم.

فریدریش نیچه: «کسی که در زندگی‌اش “چرایی” برای انجام دادن دارد، می‌تواند از پس هر “چگونگی” برآید.»

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات