ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۲
389 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : مراجعین ناخوانده، اتلاف کنندگان وقت

در اینجا پنج راه برای برخورد با یکی دیگر از اتلاف کنندگان وقت، یعنی مراجعین ناخوانده، معرفی می شوند.

  • ساعاتی آرام از روز را برای کار کردن انتخاب کنید

اول اینکه ساعات آرام روز را که می توانید روی کار تمرکز داشته باشید مشخص کنید. در این ساعت ها هیچ مزاحمتی را نپذیرید. از یکی از فروشگاه ها یا هتل ها یک تابلوی «لطفا بعدا مراجعه کنید» تهیه کنید و آن را روی در دفتر کارتان نصب کنید. برای همه روشن کنید که موقع نصب این تابلو نمی خواهید هیچ کس، به هیچ عنوان، به جز موارد اضطراری، مانع کارتان شود.

  • سریع از جایتان بلند شوید

وقتی مراجعه کننده ای ناخوانده وارد دفترتان می شود سریع از جایتان بلند شوید. چند سال پیش در شرکتی کار می کردم که یکی از مدیرانش از این اتاق به اتاق دیگر می رفت و با دیگران مشغول صحبت می شد. او یکی از پرحرف ترین انسان های روی زمین بود. هرچند مرد خوبی بود ولی وقتی وارد اتاقی می شد می فهمیدید که اگر بنشیند نیم ساعتی وقت شما را خواهدگرفت. من سرانجام یاد گرفتم که چطور با این میهمان ناخوانده برخورد کنم. بلافاصله از در که وارد می شد از پشت میزم بلند می شدم تا نشان بدهم که دارم از دفتر خارج می شوم و با این صحبت از او استقبال می کردم که از دیدنش خوشحالم ولی باید جایی بروم ولی تا بیرون شما را همراهی خواهم کرد. آنگاه همراه او تا بیرون در می رفتم و او را به داخل راهرو هدایت می کردم. خودم هم تا دستشویی یا یکی از اتاق های دیگر می رفتم و بعد از اینکه او دور می شد به دفتر و پشت میز کارم برمی گشتم. با این کار من وقت زیادی را که سایر مدیران اجرایی از دست می دادند صرفه جویی می کردم.

  • به گفتگوها و مذاکرات تان پایان بدهید

وقتی متوجه می شوید جلسه ای به قدر کافی طول کشیده است، بگویید: «قبل از ختم جلسه اجازه بدهید مورد آخر را هم عنوان کنم». به دنبال آن از جایتان بلند شوید و ملاقات کنندگان را تا جلوی در بدرقه کنید. گفتگویتان را با هر چیزی که به ذهن تان می رسد تمام کنید، با آنها دست بدهید و آنگاه سر کارتان برگردید. یکی دیگر از نمونه های مشابه این تکنیک این است که بگویید: «قبل از رفتن یک نکته را هم اضافه کنم. می خواهم چیزی را به شما نشان دهم.» آنگاه مراجعه کننده را تا آستانه در دفتر هدایت کنید و چیزی را مثل یک تکه اثاثیه تازه، کتاب، گلدان یا هر چیز دیگری را به او نشان می دهید. بعد سرکارتان برگردید و او را به حال خودش بگذارید.

  • برای جلسه های اداری وقت مشخصی تعیین کنید

برای اینکه با مراجعان ناخوانده برخورد مؤثری داشته باشید می توانید وقت مشخصی را برای ملاقات تعیین کنید که برای هر دو طرف مطلوب باشد. در دفترتان قرار ملاقات بگذارید. برای ملاقات همکاران اداری وقت قبلی تعیین کنید و به آن ها اطلاع بدهید که در چه ساعت هایی از هفته می توانند به شما مراجعه کنند.

  • از گرفتن وقت دیگران خودداری کنید

تمام سعی تان این باشد که مراجعه کننده ای ناخوانده برای دیگران نباشید. وقتی به کسی مراجعه می کنید همیشه مؤدبانه برخورد کنید و چنین مطرح کنید که اگر الآن وقت مناسبی نیست می توانید بعدا مراجعه کنید. دیگران را نیز تشویق کنید که همین رفتار را با شما داشته باشند و در مورد وقت مناسبی که می توانند با شما ملاقات کنند هماهنگی قبلی داشته باشند. شاید تعجب کنید که تعداد افرادی که ناخود آگاه وقت دیگران را می گیرند و خودشان متوجه آن نیستند بسیار زیاد است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *