ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۳۰
440 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۷ عامل بزرگ هدر دهنده وقت

بر اساس صدها تحقیق و نظرسنجی در دنیای کار هفت عامل هدر دهنده وقت وجود دارد. توانایی شما در مقابله مؤثر با آن ها اساسا تعیین کننده میزان موفقیت شما در شغل تان است.

١. زنگ تلفنی و مزاحمت های تلفنی در راس این لیست قرار دارد.

با به صدا درآمدن زنگ تلفن رشته افکار به هم می ریزد، از ادامه کار باز می مانیم و حواس مان پرت می شود. وقتی گوشی تلفن را می گذارید اغلب اوقات حواستان پرت است و برگشتن روی کاری که پیش رویتان داشته اید سخت می شود.

۲. مهمانان ناخوانده. مهمانان ناخوانده یا بدون دعوت بی نهایت وقت شما را می گیرند.

این ها کسانی هستند که از داخل شرکت یا بیرون پیش تان می آیند و شما را از ادامه کار باز می دارند، رشته افکارتان را پاره می کنند و به کارایی تان آسیب وارد می کنند. بعضی اوقات در مورد مسائل جزئی خیلی صحبت می کنند و مانع کارتان می شوند.

٣. جلسات اداری برنامه ریزی شده و غیربرنامه ریزی شده بیش از ۴۰ درصد از وقت شما را می گیرند.

این جلسات اداری رسمی هستند یا ویژه، گروهی هستند یا دونفره، در دفتر برگزار می شوند یا در راهرو ها. بسیاری از این جلسات اداری غیر ضروری هستند یا اساسا چیزی جز اتلاف وقت نیستند.

۴. حوادث غیرمترقبه و اضطراری.

یکی از مصرف کنندگان بزرگ وقت حوادث غیر مترقبه (آتش سوزی و مانند آن)، رسیدگی به کار های اضطراری و برخورد با بحران های اجتناب ناپذیر است. درست وقتی که مشغول کاری مهم می شوید چیز غیرمترقبه ای اتفاق می افتد و شما را از انجام کار اصلی تان باز می دارد، اتفاقی که بعضی اوقات ساعت ها یا حتی بیشتر طول می کشد.

۵. تعلل و به تاخیر انداختن کارها. تعلل دزد وقت است.

تمایل به تعلل و به تاخیر انداختن کار ها به دلایل مختلفی یک مسئله فراگیر و جهانی است. 

۶. گپ زدن با دیگران و گفتگوهای بیهوده.

معاشرت با دیگران بی نهایت وقت تان را می گیرد. آن طور که تخمین زده شده حدود ۷۵ درصد از وقت شما در محل کار صرف ارتباط با دیگران می شود. متاسفانه نیمی از این وقت صرف گفتگو های بیهوده ای می شود که هیچ ارتباطی با کارتان ندارد. مدت زمانی را که صرف معاشرت با دیگران می کنید از کارتان باز می مانید.

۷. تردید و تاخیر.

تردید و دو دلی بیشتر از آن که مردم فکر می کنند وقت گیر است. تصمیم گیری نکردن به موقع باعث مکاتبات، کار های دفتری بی مورد و اتلاف وقت شما و دیگران می شود. 

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *