ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۳
365 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : صرفه جویی در وقت جلسه ها

در دنیای کار جلسات کاری سومین اتلاف کننده بزرگ وقت هستند. حدود ۵۰ درصد از ساعات کار صرف جلسات کاری می شود، از جمله جلسه های گروهی یا دونفره. به باور اکثر قریب به اتفاق کارکنان حداقل ۵۰ درصد از این وقت به بطالت می گذرد. مفهوم آن این است که ۲۵ درصد از ساعات کار در جلسه ها از دست می رود. این مقدار عددی تامل بر انگیز است و باید حتما در مورد آن فکر شود، با این وجود جلسه ها را نباید دشمن فرض کرد. جلسه های کاری برای تبادل اطلاعات، مشکل گشایی و بررسی پیشرفت کار ابزار ضروری هستند ولی باید آنها را مدیریت کرد و به صورت مؤثر از آن ها استفاده کرد. باید یک برنامه روتین برای جلسات در نظر گرفته شود و تا جایی که ممکن است از برگزاری جلسه خارج آن خودداری کرد.

هزینه جلسات کاری

هزینه برگزاری هر جلسه کاری برابر است با میزان پولی که هریک از افراد حاضر در جلسه بابت هر ساعت کار از شرکت دریافت می کنند ضرب در ساعاتی که جلسه طول می کشد. بنابراین جلسات اداری را باید نوعی سرمایه گذاری دانست. پس این سرمایه گذاری قطعا باید بازگشت سرمایه نیز داشته باشد. تصور کنید در یک جلسه کاری ده نفر شرکت کننده دارید و متوسط درآمد شرکت کنندگان ۲۰ دلار در ساعت است. ده ضربدر ۲۰ می شود ۲۰۰ دلار در ساعت.

این هزینه برگزاری یک ساعت از آن جلسه است. اگر بخواهید ۲۰۰ دلار برای برگزاری یک جلسه خرج کنید که دقیقا همین کار را هم می کنید باید دلیل خیلی خوبی برای این کار داشته باشید. راحت تر بگویم باید برگذاری جلسه سرش به تنش بیرزد، در غیر این صورت پول دور ریختن است. پیش از جلسه برای توجیه هزینه کردن این مبلغ خوب فکر کنید. چرا این افراد را با این نرخ ساعت کاری برای آن تعداد ساعت، دور هم جمع می کنید؟ مدام به این موضوع فکر کنید که جلسات اداری یک نوع سرمایه گذاری با نرخ بازگشت مشخص هستند. آن ها را دقیقا به عنوان صرف پول برای شرکت در نظر بگیرید، چرا که مستقیم یا غیرمستقیم دقیقا همین کار را انجام می دهند.

“همان طور که گفتم، باز هم تکرار می کنم که برای برگزاری جلسات حتما برنامه ریزی مدون داشته باشید و حتما برای برگزاری جلسه هدف مشخص تعیین کرده و بدانید که برای چه دارید هزینه می کنید.”

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *