ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
373 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : بحران ها را بشناسید

یکی از مهم ترین قسمت های مدیریت پروژه پیش بینی بحران است. این پیش بینی موقع مطالعه کلی پروژه و ارزیابی مواردی که ممکن است غلط از آب دربیایند انجام می شود. قوانین مورفی توسط کسانی که روی انواع پروژه ها کار کرده اند ابداع شده اند. اینها قوانینی هستند که می گویند:

“هر چیزی که ممکن است غلط از آب در بیاید غلط از آب در خواهد آمد و از میان تمام مواردی که ممکن است غلط از آب در بیایند یکی از آنها می تواند بدترین اتفاقی باشد که در بدترین زمان ممکن می افتد و بیشترین هزینه را روی دوش شما بگذارد.”

یکی دیگر از قوانین مورفی این است که هر کاری بیشتر از آنچه انتظار دارید طول می کشد و این را هم می توان اضافه کرد که هر چیز بیشتر از آنچه که برای آن بودجه تعیین کرده اید هزینه می برد. کلید پیش بینی بحران دوراندیشی در مورد انواع تاخیرها و تعلل هایی است که ممکن است برنامه ریزی پروژه را به هم بزنند. مانع یا تاخیری که انجام موفقیت آمیز پروژه شما را تهدید می کند چیست؟

بعد از مشخص کردن بدترین پیشامد ممکن از بروز نکردن آن اطمینان حاصل کنید. به مشکلات، قبل از اینکه با آنها روبرو شوید رسیدگی کنید و گام هایی را از پیش برای مقابله با آنها بردارید.

طرح جایگزین داشته باشید

راهکارهای جایگزین برای خودتان پیش بینی کنید. آتو فون بیسمارک، صدراعظم آلمان، دولتمرد بزرگ اروپایی که بسیاری از قلمروهای پادشاهی آلمان را در قالب یک امپراطوری واحد ریخت به خاطر مهارت های دیپلماتیکش شهرت دارد. او همیشه و در تمام شرایط علاوه بر طرح اصلی یک طرح پشتیبان هم داشت. این نوع نقشه ها به طرح های بیسمارکی یا طرح «ب» معروف هستند. همیشه باید در نظر داشته باشید که ممکن است حادثه ای غیرمنتظره روی بدهد و مجبور شوید کاری بکنید که کاملا با آنچه اکنون انجام می دهید متفاوت باشد. هر اندازه وقت بیشتری برای طرح ریزی دقیق یک طرح جایگزین صرف کنید در هر شرایطی که ممکن است پیش بیاید قدرت و سرعت بیشتری خواهید داشت.

فرصت های بسیار ایجاد کنید

میزان آزادی عمل شما در زندگی به اندازه انتخاب هایی است که دارید. به بیان دیگر آزادی عمل شما تنها در حد جایگزین هایی است که در اختیار دارید. اگر از قبل برای خودتان انتخاب ها یا جایگزین هایی پیش بینی نکنید در دام تنها راهکارتان اسیر خواهید شد. اگر اشتباهی در مورد راهکاری برنامه ریزی تان پیش بیاید، با مشکل جدی روبرو خواهید شد.

بسیاری از موفقیت های بزرگ تاریخی از آن جهت ممکن شده اند که فرد مسئول وقت گذاشته و به اشتباهاتی که ممکن بوده پیش بیاید خوب فکر کرده است و آنگاه در مقابل آن تدابیری اندیشیده است. وقتی اشتباهی پیش آمده، رهبری که مسئولیت امور را در دست داشته برای اجرای طرح دوم از آمادگی لازم برخوردار بوده است.

وقتی برای پروژه ای برنامه ریزی می کنید، بی اعتمادی به شانس نکته بسیار مهمی است. امیدوار بودن راهکار محسوب نمی شود. حرف ناپلئون یادتان باشد. وقتی از او سؤال شد آیا به شانس اعتقاد دارد در جواب گفت: «البته که اعتقاد دارم ولی به شانس بد. آنچه من به آن اعتقاد دارم این است که همیشه بدشانس هستم و بر همین اساس برنامه ریزی می کنم.»

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *