ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
390 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : آسیب به شغل با روابط اجتماعی

یکی دیگر از اتلاف کنندگان بزرگ وقت در دنیای کار ارتباط با دیگران است که اگر بیش از اندازه درگیر آن شوید برای شغل تان مخرب خواهد بود. اکثر آدم ها وقت شان را بیهوده تلف می کنند و آن را به باد می دهند. آن ها کمتر از ظرفیت شان کار می کنند. بنابراین برای معاشرت و وارد شدن در گفتگو های بیهوده وقت زیادی دارند. در اینجا چند پیشنهاد، ارائه شده که می توانید از آن ها استفاده کنید تا در دام روابط اجتماعی بیش از حد گرفتار نشوید.

در اوقات مناسب با دیگران معاشرت و ارتباط داشته باشید

ترتیبی بدهید که در اوقات استراحت برای صرف چای، وقت ناهار و بعد از ساعت کاری با دیگران گفتگو و معاشرت داشته باشید. وقتی متوجه می شوید که مشغول گفتگو با همکاران تان خارج از موضوعات کاری هستید، به خودتان بگویید: «برگرد سر کارت» و به همکارتان بگویید «ببخشید. من باید برگردم سر کارم» و بلافاصله همین کار را بکنید. حیرت آور است که تا چه اندازه استفاده از این جمله مؤثر است. هر وقت در حال صحبت با همکاران تان هستید از خودتان بپرسید «آیا من برای انجام این کار حقوق می گیرم؟ اگر رئیسم همین الآن روی صندلی روبرویم نشسته بود باز هم این کار را می کردم یا با همکاران گپ می زدم؟» اگر در صورت حضور رییس تان این کارها را نمی کنید، پس احتمالا برای کار هایی مثل گپ زدن با همکاران تان استخدام نشده اید.

کارمندی آگاه باشید

در مورد معاشرت یک استثناء وجود دارد و آن این است که ارتباط با همکاران برای روشن کردن مسایل در محل کار بی تردید وقت گیر است ولی یکی از ارزشمند ترین اوقاتی که در محل کارتان دارید صحبت کردن و کارکردن با دیگران در مورد مشکلات و راه حل هایی است که مشکل شرکت یا سازمان تان هستند. ولی این صحبت ها باید نتیجه محور باشند، نه این که گزارش آخرین مسابقات فوتبال یا حکایت مسافرت ها و تعطیلات تابستانی تان را هم شامل شود. موقع صحبت کردن با همکاران باید همیشه روی نتایجی که شما و آن ها سعی دارید در ارتباط با سازمان به آن ها برسید تمرکز کنید.

به قول سقراط: «ما فقط وقتی چیزی را یاد می گیریم که در موردش صحبت کنیم.»

در بعضی از محیط های کاری خاص، صحبت درباره کار قبل از شروع آن، برای روشن شدن درباره کاری که قرار است انجام شود بسیار حیاتی است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *