IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
قدرت بیان

قدرت بیان : روش جالب  “د-د-م-د”

قدرت بیان : روش جالب  “د-د-م-د”

وقتی همه نکات مورد نظری را که می خواهید در سخنرانی خود بگنجانید، انتخاب کردید، می توانید برای تمام آن نکات که می خواهید در سخنرانی خود مطرح کنید از فرمول “د د م د” استفاده کنید.

د: دیدگاه

ابتدا، افکار، ایده ها یا حقیقت را بیان کنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید: «در ۱۰ سال آینده در مقایسه با صد سال گذشته مردم بیشتری قصد این موضوع را دارند که پولدار شوند.»

د: دلایل

دلایل عقیده یا ایده تان را بیان کنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید: «تعداد میلیونر ها و میلیاردر ها، که بیشتر آن ها در یک نسل خود ساخته هستند؛ طی پنج سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته و این رقم به سرعت در حال بالا رفتن است.»

م: مثال

دیدگاه تان را با مثال توضیح دهید، از آن دفاع کنید و آن را ثابت کنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید: «در سال ۱۹۰۰، پنج هزار میلیونر در آمریکا بودند، اما هیچ میلیاردری وجود نداشت. در سال ۲۰۰۰، پنج میلیون میلیونر و بیش از پنج هزار میلیاردر بود. طبق نوشته مجله بیزینس ویک در سال ۲۰۰۷ در ایالات متحده آمریکا ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار میلیونر و در سطح جهان بیش از ۷۰۰ میلیاردر بود که بیشتر آن ها از نسل اول بودند.

د: دیدگاه

برای تأکید، دیدگاه اولیه خود را دوباره تکرار کنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید: «شما، اقلیت خلاق، امروز بیش از فردا و سال های آینده فرصت رسیدن به موفقیت های مالی را دارید.»

فرمول “د-د-م-د” در عمل

در این قسمت از مبحث، از نحوه به کارگیری فرمول “ددمد” مثالی می زنم:

اکنون، بهترین زمان در تاریخ بشر برای زیستن است (دیدگاه).

در حال حاضر افراد زیادی صاحب خانه هستند و ما با کمترین سطح بیکاری و اقتصاد رو به رشد در جهان صنعتی رو به رو هستیم (دلایل).

در سال گذشته، بیش از یک میلیون آمریکایی تجارت خود را آغاز کردند و به دنیای کار آفرینی وارد شدند تا از اقتصاد کنونی نهایت استفاده را بکنند (مثال).

چون الآن، زمان سرنوشت سازی است، طی چند سال آینده افراد بیشتری در مقایسه با ۱۰۰ سال گذشته می خواهند پولدار تر شوند (تکرار مجدد دیدگاه).

“شما می توانید با استفاده از این فرمول ساده تمام نکات اصلی سخنرانی تان را سازماندهی کنید. این فرمول در ترغیب مخاطبان برای پذیرفتن پیام شما بسیار قوی و مؤثر است.”

منبع: (قدرت بیان، حرف بزن تا برنده شوی، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت بیان را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar