ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
940 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

با توجه به تعدد کسب و کارها و فروشگاه های مختلف که همواره در حال افزایش می باشند، امر فروش روز به روز دچار چالش بیشتری شده و کار را برای فروشندگان سخت تر می کند. در این میان فروشنده ای موفق است و فروش بیشتری دارد که باهوش تر از سایر رقیبان خود باشد. در سری مقالات فروشنده باهوش سعی داریم که رازهای تبدیل شدن به یک فروشنده باهوش را برایتان بازگو کنیم، رازهایی آشکار اما مهم و قابل اهمیت.

به دلیل اهمیت بالای موضوع، تصمیم گرفته شد تا هر یک از ویژگی های یک فروشنده باهوش به طور جداگانه در دسترس شما کاربران قرار گیرد تا درک بهتری از موضوع شود.

اولین ویژگی یک فروشنده باهوش، مشاور بودن است.

فروشنده ای در فروش محصول یا خدمات خود به خریدار موفق است که خود را در جایگاه مشاور قرار دهد نه فقط قصد فروختن را داشته باشد. با مشاوره دادن به خریدار می توانید حس خرید خوب را به خریدار منتقل کنید. مشاور بودن به این معنا که با مشتری خود صادق باشید و اگر محصولی که انتخاب کرده به کارش نمی آید این مسئله را بگویید و محصولی که می تواند نیازهای او را رفع کند به او پیشنهاد دهید. رضایت خریدار از خرید خود امری مهم است که یک فروشنده باهوش به آن توجه می کند تا خریدار به هیچ دلیلی از خرید خود ناراضی نباشد. یک مشاور به دنبال منفعت دو طرفه می باشد نه این که فقط منفعت خود را در نظر بگیرد. یک فروشنده باهوش فقط و فقط باید به فکر برطرف کردن نیازهای مشتری از خرید باشد نه سود فروشگاه و نه پورسانت خود از فروش، اگر مشتری محصولی را از شما بخرد و آن محصول نیازش را برطرف نکند دیگر حتی در صورت نیاز به سمت فروشگاه شما نمیاید و به سراغ رقیبان شما می رود.

فروشنده باهوش باید به جای فکر به افزایش فروش کوتاه مدت و لحظه ای به فکر افزایش فروش به صورت بلند مدت و دائمی باشد. فروشنده زمانی که نیازهای مشتری خود را بشناسد و دقیق از او بپرسد که هدفش از خرید چیست می تواند بهترین محصول را به خریدار معرفی کند و یا حتی اگر دید که محصولات او نیاز های مشتری را رفع نمی کند باید مشتری را قانع کند که از او خرید نکند. این عمل شاید در نظر اول به این شکل باشد که مشتری را از خود دور کرده است اما هرگز این طور نیست. در دفعات بعد هم که مشتری نیاز به خرید محصول یا خدماتی در زمینه کاری شما داشته باشد حتما به فروشگاه یا شرکت شما باز می گردد و یا حتی شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کند. که این معرفی کردن بازدهی خیلی بالاتری نسبت به تبلیغات کردن دارد زیرا که مشتری شما تجربه و حس خوب از خرید یا راهنمایی شما را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار می دهد و این امر باعث می شود تا اعتماد ها به فروشگاه و شرکت شما جلب شود و روز به روز افزایش فروش را تجربه کنید.

در روزهای آینده منتظر مقالات دیگر از سری مقالات فروشنده باهوش باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “فروشنده باهوش (۱): مشاور”

  1. مطالب مهمی را عنوان کردید ، متشکرم

  2. م جبلي گفت:

    جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *