ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
555 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

عوامل موثر بر تغییر ؛ و انعطاف پذیری شما در راستای آن (۲)

عامل دومی که بر تغییر اثر می گذارد، رشد سریع تکنولوژی است. هر دانش فنی جدید، منجر به پیشرفت در تکنولوژی می شود و در نتیجه ی آن، اشخاص در موقعیتی قرار می گیرند تا کارهای شان سریع، بهتر، ارزان تر و ساده تر انجام بدهند. سرعت تغییرات تکنولوژی هر روز در حال افزایش است.

قاعده ی حاکم این است که همه چیز منسوخ و از گردونه خارج می شود. تولیدات جدید، هنوز به بسته بندی نرسیده، از رده خارج شده است. هر تکنولوژی عمری حدود شش ماه دارد و دیری نمی گذرد که یک تکنولوژی دیگر جای آن را می گیرد. اگر پیوسته در این فکر نباشید که جای کالای تولیدی خود را با محصولی جدید و بهتر عوض کنید، بدانید که رقبای تان شبها بیداری می کشند و طرح می ریزند تا شما را در گردونه ی رقابت خارج کنند.

امروزه در عرصه ی صنعت و تجارت باقی ماندن، مستلزم جهش کردن پی در پی است. باید از روی رقبای خود پرش کنید و به مشتریان خود خدمات و محصولات بهتر، سریع تر و ارزان تری ارائه دهید. بعد نوبت رقبای شما می رسد که از روی شما جهش کنند و محصولی باز هم جدیدتر و بهتر به بازار عرضه کنند. بعد از آن نوبت به شما می رسد که سازماندهی لازم را بکنید و عمل پرش را انجام دهید.

انتظار داشته باشید که از شما تقلید شود

چندی پیش از یک موسسه ی تبلیغاتی خواستیم با ۱۰ هزار دلار برای مان یک آگهی تبلیغاتی بسازد. فروش مان خوب پیش می رفت تا اینکه بعد از یکی دو هفته دیدیم، یکی از رقبای ما آگهی مشابه ما را برای فروش محصول خود چاپ کرده است. میزان مراجعه به ما به شدت کاهش یافت تا جایی که دیگر کاری از ما ساخته نبود.

لازم است برای هر جنبه از کارتان یک برنامه ی حمایتی داشته باشید. باید بدانید هر کاری که می کنید دیر یا زود باید آن را متوقف کنید و جای آن را با محصول یا خدمت جدیدی عوض کنید.

اشخاص و سازمان ها معمولا گرفتار این دام اند و به انجام دادن کارهای تکراری ادامه می دهند. بعضی وقت ها بزرگ ترین خطری که موفقیت بلند مدت شما را تهدید می کند، موفقیت هایی است که در کوتاه مدت بدست می آورید. ممکن است تحت تاثیر این موفقیت ها، نخواهید در کارتان تغییر بوجود آورید. اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیفتد.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *