لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۰۶
492 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
شیوه ی رهبری تان باید متناسب با تک تک کارکنان باشد

سال ها پیش که تازه کارم را شروع کرده بودم، برای شرکتی بزرگ کار می کردم. چندین سال با آنها همکاری داشتم. کارم در این شرکت تماس گرفتن با سوپرمارکت ها و فروش محصولاتی به آنها بود. معمولا هنگامی که در این نوع شغل ها کار را شروع می کنی، همیشه آرزو داری روزی بتوانی مدیر شوی. بعد از مدت کوتاهی خودم را به آنها نشان دادم و به من سِمت مدیریت پیشنهاد شد.

به پدرم گفتم: “در کارم پیشرفت کرده ام و قرار است از فردا مدیر بخشی شوم که در آن کار می کردم. در این مورد توصیه ای برایم دارید؟”

او جواب داد: “نکته ی مهم در مدیریت این است که متوجه شوی زیر دستانت می خواهند چطور با آنها رفتار شود و با هر کدام از آنها به همان شکل رفتار کنی. اگر بعنوان مدیر چنین کاری را انجام دهی، حتما موفق خواهی بود.”

مطابق آنچه پدرم می گفت، هر فردی کاملا منحصر به فرد است و باید به شیوه ای منحصر به فرد و هماهنگ با ویژگی هایش، با او برخورد شود. در سازمان های بزرگ معمولا قوانینی وضع می کنیم که همه باید از آن اطاعت کنند. اما آنچه پدرم به من یاد داد کاملا با این مساله تفاوت دارد. افراد در موقعیت های متفاوت به شکل های متفاوت و منحصر به فرد واکنش نشان می دهند.

بهترین کار برای انگیزه دادن به زیر دستانم این است که به آنها اعلام کنم از کارشان راضی هستم و به آنها افتخار می کنم و سپس انتظاراتم را از آنها بیان کنم. واقعیت این است که به این شکل آنها به صورت خودکار به خودشان فشار بیشتری وارد می کنند تا موفق شوند.

فکر می کنم رهبر خوب کسی است که ارزیابی های روشن از توانایی های زیر دستانش داشته باشد. او باید بداند زیر دستانش چه می خواهند، نیازها و آرزوهای شان چیست و چه توانایی هایی دارند. به این شکل او به بهترین شکل این توانایی ها و استعدادها را به کار می گیرد.

نکته ی مهم دیگر این است که رهبران در هر سازمانی، به ویژه در سازمان های بزرگ، تا اندازه ای موفق خواهند بود که تیم کاری شان موفق است. اگر تیم کاری ام یک روز صبح تصمیم بگیرد که “ما دوست نداریم و نمی خواهیم دیوید موفق باشد”، بدون شک من با شکست روبرو خواهم شد.

بنابراین مهم است که در زندگی و کسب و کار شرایطی را مهیا کنم که در آن احترام میان من و همکارانم وجود داشته باشد و بتوانیم به سادگی به هم اعتماد کنیم. برای رسیدن به این احترام و اعتمادِ متقابل، تیم کاری ام باید بدانند که به شیوه ای با آنها برخورد خواهم داشت که دوست دارند.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات