ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۸
469 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ساخته شدن نام سِگ وی Segway توسط PR

آیا امکان دارد که یک نام تجاری در زمانی کوتاه و بدون هیچ تبلیغاتی، ساخته شده باشد؟ تصویری که شرکت سِگ وی ارائه می دهد، نشان دهنده ی ساخته شدن یک نام تجاری، توسط تکنیک های روابط عمومی PR است:

۱.ساخته شدن آهسته و پیوسته: توجه داشته باشید که قبل از ارائه ی کامل محصول باید به تدریج اطلاعاتی درباره ی آن به رسانه های عمومی داده شود، این کار باعث جلب توجه مردم می شود.

یک سال قبل از اینکه شرکت سگ وی در دسامبر ۲۰۰۱ اعلام موجودیت کند، گزارش های متعهددی درباره ی آن با رمز Ginger در رسانه های عمومی یافت می شد. در ژانویه ی ۲۰۰۰ اعلام شد که نویسنده ای، قراردادی به مبلغ ۲۵۰هزار دلار برای انتشار کتاب جدیدش که محتوای آن سری بود، امضا کرده است.

در سایت Inside.com جزئیاتی از این قرارداد وجود داشت که باعث کنجکاوی بیشتر مردم در این زمینه شد.

۲.یک نام جدید در یک رسته ی کاری جدید: رسانه ها به صورت پیشفرض تمایل دارند هر آنچه را که جدیدتر است منتشر کنند و نه آنچه که بهتر است. یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی شما، نام گذاری یک رسته ی جدید است. نام جدیدی که سگ وی بر روی رسته ی کاری اش گذاشت، وسیله ی حمل و نقل human transporter بود.

این نام چندان برای رسته، رسا نیست. زیرا به استثنای لوله های نفت و جعبه های حمل بار، تمام ابزار حمل و نقل ، قادر به جا به جا کردن انسان هستند. به نظر ما ژیرواسکوتر gyroscooter نام بهتری بود.

۳.یک نام تجاری جدید: وقتی صحبت از انتخاب نام در میان است، بیشتر شرکت ها یکی از این دو اشتباه را انجام می دهند: آنها یا نامی را انتخاب می کنند که در راستای توسعه ی نام تجاری قبلی است، مثل دوربین دیجیتال کداک؛ که این باعث تضعیف نام تجاری می شود، یا یک نام عمومی برای آن می گذارند که باعث تضعیف اهمیت نام تجاری می شود.

نام سگ وی هیچ کدام از این دو اشتباه را انجام نداده است (اگر بر طبق پیشنهاد ما اسم ژیرواسکوتر را انتخاب می کرد که یک نام عمومی است باعث تضعیف آن نام می شد.)

۴.یک سخنگوی معتبر: دین کیمن مغز متفکر سگ وی یک دانشمند و مخترع است. او اختراعات زیادی تا قبل از این داشت. اما در نهایت وقتی سگ وی ارائه شد، تمامی رسانه ها به شکل انفجاری پیرامون آن صحبت می کردند. دین در برنامه ی صبح بخیر آمریکای شبکه ی ABC حضور یافت و با او درباره ی این کالا مصاحبه های متعددی انجام شد.

شبکه های دیگر از قبیل CNN، اخبار شبانگاهی MBC و CBS، بسیاری از شبکه های معروف محلی و همه ی روزنامه های کشور پیرامون آن صحبت کردند.

شاید فکر کنید اگر تبلیغات قادر به ساخت نام های تجاری مرتبط با تکنولوژی نیست، شاید بتواند در ساخت نام تجاری محصولات غیر تکنولوژیکی نقش مهمی ایفا کند! اما اینطور نیست!

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *