ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/04/13
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری

هنگامی که جوان بودم به مطالعه ی کتاب هایی درباره ی رهبران بزرگ علاقه داشتم و می خواستم یکی از همین رهبران باشم. اما بالاخره در قرن بیست و یکم متوجه شدم که آموختن مهارت های رهبری به معنای دنبال کردن کسی نیست. رهبری یعنی نفوذ روی زیردستان و انگیزه دادن به آنها برای شروع کارها.

به رهبران بزرگ در دنیای کسب و کار امروزی نگاهی بیندازید. رهبران زن در برخی سازمان ها چیزی بیش از پنج میلیون نفر را رهبری و سرپرستی می کنند! این رهبران واقعا انگیزه بخش هستند. شاید چیزی حدود ده هزار رهبر در زیر مجموعه های آنها مشغول به کارند. رهبران بزرگ به رهبران زیردست شان برای هدایت افراد، انگیزه و اختیار می دهند و سازمان های بزرگ را با تعهد و خلاقیت به سوی موفقیت پیش می برند.

رهبرانی که خود انگیزه و اختیار دارند می توانند این انگیزه و اختیار را به زیردستان منتقل کنند و به این شکل رهبران دیگری را در سازمان شان شکل بدهند.

روزی یکی از رهبران با انگیزه و موفق درباره ی کارش و اینکه چگونه موفق شده است، سوال کردم. او درباره ی کارش گفت: “ما کارمان را به شکلی انجام می دهیم کنترل کننده ای کیفیت کارمان را بازبینی نمی کند. ما خودمان آنچه تولید کرده ایم را امتحان می کنیم و سپس نام مان را پای آن می نویسم. احساس ما این است که پدر و مادر و اعضای خانواده مان قرار است از این محصولات استفاده کنند. هر سال تعداد زیادی از محصولات خود را روانه ی بازار می کنیم و هر شب که می خوابیم خیالمان راحت است که همه چیز به درستی پیش رفته و هیچ اشکالی در کارمان وجود ندارد.”

این نمونه ای است از رهبری با انگیزه که به کارکنانش نیز انگیزه می دهد. او الگویی است کامل برای کارکنانش و همه در حال دنباله روی از او هستند. منظورم این نوع از انگیزه دادن است که می تواند به صنعت شما جان تازه ای ببخشد. افرادی مانند این رهبر را در صنایع مختلف دیده ام. سوال مهم این است “آیا در خود قدرت و انگیزه ی کافی را برای ایجاد تغییر حس می کنید؟”

توصیه ها

  • رهبران بزرگ در کسب و کار می دانند که در سازمان شان به رهبرانی نیاز دارند که به کارکنان انگیزه و اختیار دهند.
  • انگیزه دادن همیشه همراه با انجام وظایف است که معنا پیدا می کند.
  • مهم است که کارکنان احساس کنند اختیار دارند تا تغییراتی مثبت در کارشان ایجاد کنند.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات