ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
356 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۴)

  • پینترست

پینترست Pinterest، سایت اشتراک عکس بسیار محبوبی است که در آن می توانید عکس های خود را مدیریت کرده و تصاویر و فیلم های دیگران را به اشتراک بگذارید. آیا دوست دارید ببینید پینترست برای شما هم جواب می دهد یا خیر؟ در اینجا، چند ایده داریم که مفید خواهند بود:

قبل از اینکه به سوی یک پلتفرم خیز بردارید، اول ببینید آیا مناسب مخاطب شما است. زنان ۱۸ تا ۳۴ سال از طرفداران اصلی پینترست هستند؛ اما این طبقه همچنان رو به گسترش است. اگر بخش قابل توجهی از مخاطبان شما در این دسته قرار دارند، گزینه ی خوبی است.

فقط پای عکس در میان نیست. ویدئوها، قوی اند. اگر فهرست خوبی از مطالب ویدئویی دارید، از پینترست استفاده کنید تا ترافیک را به وب سایت یا کانال یوتیوب خود بازگردانید.

به مشتریان، عشق بدهید. روابط را تقویت کنید؛ داستان های موفقیت را پررنگ جلوه دهید؛ و با ایجاد هیاتی از پیشرفت ها و دستاوردها که برای مشتریان خودنمایی می کنند، ترافیک را بالا ببرید. راهی فوق العاده برای نشان دادن کارهای شما، بدون گزافه گویی به مشتریان است.

فهرست مطالب خوانده شده خود را به اشتراک بگذارید. کتاب هایی را که به مخاطبان شما ربط پیدا می کنند، به آنها پیشنهاد کنید تا پیوند قوی تری برقرار سازید. استفاده از کتاب هایی که واقعا خوانده اید، کمک می کند تعهدِ برند به پیشرفت مستمر را اثبات کنید.

شخصیت شرکت خود را نشان دهید. به جای نشان دادن تصویر یک محصول یا عکسی از کارکنان، محصول یا تیم خود را حین کار نشان دهید و شخصیت آنها را جلوه دهید. برداشت های پویا به مخاطب کمک می کند که خود را مشتری یا ارباب رجوع شما تصور کند.

  • فور اسکوئر

فوراسکوئر Foursquare، یک سایت اجتماعی مبتنی بر سیستم مکان یابی است که در وهله ی نخست بر روی ابزارهای تلفن هوشمند به کار می رود. آیا باید از آن استفاده کنید؟ چند نکته باید گوشزد شود:

کارکنان را تشویق کنید در اداره حضور به هم برسانند؛ و همچنین در رویدادهای شرکت. به کارکنانی که به محل کار می آیند، انگیزه دهید. به آنها انگیزه دهید در رویدادهای شرکت هم ثبت نام کنند. این کار، فرهنگ کاری شما را پررنگ ساخته و بخش شخصی برند شما را تقویت می کند.

در مورد بازار خود تحقیق کنید تا مطالبی بهتر را فراهم کنید. با تیزبینی ببینید مخاطبان شما کجا را چک می کنند؛ این راهی فوق العاده برای جمع آوری داده ها در بازار هدف شما است.

در جلسات ارباب رجوع و شرکا شرکت کنید. علاوه بر رویدادهای شرکت، ماموران اجرایی و دیگراعضای کارکنان را تشویق کنید در جلسات ارباب رجوع و شرکا شرکت کرده و برندهایی را که با آنها کار می کنید، به نمایش بگذارید. برخی از آنها حتی زمان بازدید از اداره ی شما، لطفتان را جبران می کنند.

نکاتی را به اشتراک بگذارید که مربوط به مخاطبانتان هستند. پس از آنکه صفحه ی برند را خلق کردید، می توانید نکاتی را با مخاطب خود به اشتراک بگذارید. زمانی که کاربران شما را در فوراسکوئر دنبال می کنند، فرصت خواهند داشت آن نکات را ببینند؛ و ارتباط بازاریابی محتوایی مجاب کننده ای ایجاد خواهد شد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *