IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (3)

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۳)

لینکداین

لینکداین، بیش از مخزنی برای ارتباطات مربوط به کسب و کار است… پلتفرم تمام عیارِ انتشار است. چند نکته را درباره ی آن بخاطر بسپارید:

صفحات شرکت، پلتفرمی برای به اشتراک گذاشتن انواع گوناگون مطالب هستند؛ اما جای بسیاری از برندها به طور قابل توجهی در شبکه ی حرفه ای، خالی است. صفحه ی خود را وارد کنید؛ عکس روی کاور را به روزرسانی کنید؛ اطلاعات استاندارد را اضافه کنید؛ و شروع به اشتراک گذاری کنید.

افرادی که در سازمان شما کار می کنند (مخصوصا مدیران اجرایی)، می توانند پروفایل های شخصی خود را به برند شما متصل کنند؛ منبع جدید محتوا خلق کنند که مخاطبان شما بتوانند آن را دنبال کنند. شرکت هایی چون کلی سرویس Kelly Services، به تمام کارکنان، یک حساب ویژه ی لینکداین می دهد و مطالب را به طور منظم برای آنها می فرستد، تا از طریق شبکه هایشان به اشتراک بگذارند. از وقتی که کلی این فرآیند نهادسازی را آغاز کرد، ترافیک از سوی لینکداین به مطالب کلی، اوج گرفت.

زمانی که برندها و افراد بیش از حد به اشتراگ کذاشته می شوند، کاربران سردرگم می شوند. اطمینان حاصل کنید تنها مطالب با کیفیتی را که برای برند خود خلق می کنید، به اشتراک می گذارید.

شرکت در بحث های گروهی لینکداین، راهی فوق العاده برای اثبات رهبری فکری و راه انداختن گفتگوهایی است که می تواند به کسب و کاری جدید، ختم شود. مطالب خود را به اشتراک بگذارید و با اعضای گروه تعامل داشته باشید؛ تا به تفاهمی عمیق برسید.

گوگل پلاس

گرچه گاهی اوقات گوگل پلاس در میان نفوذ رسانه های اجتماعی گم می شود؛ اما با این حال، به وجود بیش از ۳۵ میلیون کاربر فعال خود می بالد. چه چیزهایی در گوگل پلاس جواب می دهد؟ این نکات را امتحان کنید:

گوگل پلاس این امکان را به شما می دهد تا تجربه ی یک صفحه ی چشم نواز را خلق کنید. صرفا به پست لینک و متن اکتفا نکنید. انواع عکس، ویدئو، اینفوگرافی را پست کنید تا صفحه ای سالم داشته باشید.

هشتگ ها کمک می کنند پست های شما طی جستجو کشف شوند؛ اما استفاده از +، توجه افراد و برندها را جلب می کند. یافتن روش هایی برای استفاده از این ابزارها، به مخاطب شما کمک می کند شما را بیابد.

با برداشتن پست هایی از هر یک از اعضای کارکنان، تجربه ی اجتماعی-دوستانه و شخصی سازی شده را رقم بزنید.

صرفا چون مطالب قدیمی شده اند، به این معنا نیست که از رده خارج شده اند. علاوه بر پست مطالب کاملا جدید، مطالب قدیمی آرشیو شده را که مربوط به یک موضوع زمانی هستند به اشتراک بگذارید.

پست های طولانی که حسی چون پست مینی بلاگ ها به شما می دهند، امتحان کنید. ممکن است بخواهید زمانی که مطالب شخص ثالثی را به اشتراک می گذارید، این کار را انجام دهید.

گوگل توسط آتوررنک، به یافتن نویسندگان اصلی هر یک از مطالب آنلاین، اقدام می کند. هر چقدر نویسندگان خاصی در مطالب شما ردیابی شوند، گوگل آنها را بهتر رتبه بندی می کند؛ اساسا باید تمام نویسندگان خود را در مطالب خاصشان تگ کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar