ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
3,086 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ذهن فراهوشیار چیست؟

تصور کنید که به خانه ی جدیدی نقل مکان کرده اید. مالک قبلی، شما را به کناری می کشد و می گوید در یکی از اتاق های این خانه کامپیوتر شگفت انگیزی وجود دارد. می توانید هر برنامه ای به آن بدهید و هر سوالی که می خواهید از آن بپرسید. تمام جواب های این کامپیوتر درست است.

واقعیت این است که شما صاحب چنین کامپیوتری هستید. اسم این کامپیوتر “ذهن فراهوشیار” است. این بزرگ ترین استعدادی است که تاکنون شناسایی شده است. می توانید در هر لحظه ای که می خواهید از آن به سود خود استفاده کنید.

ذهن فراهوشیار هزاران سال است که در تاریخ زندگی انسان ها شناخته شده است. زیگموند فروید، باعث و بانی روان درمانی در سال ۱۸۹۵، به سه ذهن “من”، “نهاد” و “من برتر” اشاره کرد.

“من”، “من هستم” توصیف شد. این اشاره به مغز است که هوشیار و گوش به زنگ است و اتفاقات دنیای بیرون را تحلیل می کند، تصمیمی می گیرد و اقدام می کند. ما این را ذهن هوشیار می نامیم.

“نهاد” بخش ناهوشیار ذهن است که ما آن را ذهن نیمه هوشیار می نامیم. نهاد، انبار بزرگ خاطرات و احساسات است، جایی که همه ی اندیشه ها، تصمیمات و تجارب قبلی انباشت می شوند.

آنچه فروید آن را “من برتر” می نامید، رالف والدو امرسون “فرا روح”، آلفرد آدلر “ناهوشیار جمعی” و کارل یونگ آن را “فراهوشیار” نام گذاری کرد.

اما بدون توجه به اینکه شما چه اسمی را برای آن انتخاب می کنید، بدانید این یک قدرت عظیم جهانی است که می توانید در هر لحظه که بخواهید برای دستیابی به اهداف تان استفاده کنید.

منبع همه ی راه حل ها

راه گشای مهم در همه ی زمینه ها در طول تاریخ، حاصل عملکرد ذهن فراهوشیار بوده است. هرگاه به طور ناگهانی به ایده ی بزرگی دست یافته اید که مساله ی را برای شما حل و فصل کرده است، تجربه ی فراهوشیار را داشته اید. پیشرفت های بزرگ علمی مانند کشف DNA آغازی در ذهن فراهوشیار داشته اند.

موسیقی دان های بزرگ از ذهن فراهوشیار خود استفاده کردند. موزارت می توانست قبل از ساختن یک آهنگ، تمام یک اپرا را در ذهن خود مجسم کند. او اپرا را در ذهن خود می دید و بعد بدون یک اشتباه آن را می ساخت و تدوین می کرد. چیزی شبیه به این هرگز در تاریخ موسیقی مشاهده نشده است.

بتهوون بزرگ ترین آهنگ های خود را زمانی ساخت که شنوایی اش را از دست داده بود. او می توانست قبل از ساختن آهنگ، اجرای آن را در ذهن خود ببیند و بشنود.

ادیسون نیز در تمام مدت زندگی، از ذهن فراهوشیار خود استفاده می کرد. او در دقایقی از روز به طور منظم می خوابید تا برای دستیابی به فراست و علم و اطلاع از ذهن فراهوشیار خود استفاده کند.

هرگاه به یک اثر هنری الهام بخش، قطعه ی ادبی یا شعری زیبا برمی خورید، قطعه ی موسیقی جالبی می شنوید و یا به یک ساختمان شگفت انگیز می بینید، بدانید که با حاصل ذهن فراهوشیار روبرو شده اید.

قانون فعالیت ذهن فراهوشیار این است: هر اندیشه، برنامه، هدف یا ایده ای که به طور پیوسته در ذهن هوشیار جا بگیرد، به وسیله ی ذهن نیمه هوشیار به واقعیت تبدیل می شود.

کمی فکر کنید! هرچه را که بخواهید و آرزو کنید، امکان پذیر است. اگر قطعا بدانید که چه می خواهید و بعد به طور منظم به ذهن فراهوشیار خود مراجعه نمایید، سرانجام به آن دست پیدا می کنید. تنها محدودیتی که ذهن فراهوشیار شما دارد آن محدودیتی است که خود شما برایش در نظر می گیرید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *