ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
358 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: راضی کننده های مخفی

کتاب هایی که می خوانیم و اندیشه های ما بر سطح نیمه هوشیار ذهنمان تأثیر می گذارند. اما در کنار اینها، نیروهایی نامرئی نیز وجود دارند که می توانند دور از محدوده آگاهی و هوشیاری، بر ما تأثیر داشته باشند.

این قدرت های نامرئی می توانند ناشی از یک دلیل فیزیکی شناخته شده و یا ناشی از یک منبع ناشناخته باشند. قبل از شروع بحث درباره انواع ناشناخته ها، بیایید مثالی از کتاب «راضی کننده های مخفی» اثر «ونس پکارد» را بررسی کنیم.

داستان مذکور ابتدا در روزنامه ها و سپس در مجلات آمریکایی به چاپ رسید که مربوط به تبلیغات مخفیانه بود. گزارش مذکور، آزمایشی را بیان می کند که در یکی از سالن های نمایش فیلم در نیوجرسی رخ داد.

در آنجا روی پرده نمایش، آگهی ها و جملات تبلیغاتی را آن قدر سریع ظاهر و جابه جا می کردند که هیچ یک از تماشاچی ها دقیقا متوجه آنها نشد. طی یک دوره ۶ هفته ای، بیش از چهل هزار نفر بی آنکه بدانند با ورود به سالن، سوژه این آزمایش شدند. تبلیغات مذکور که خیلی سریع از روی پرده سینما رد می شدند و با چشم معمولی هم نمی شد آنها را دنبال کرد، مربوط به دو محصولی بود که در بوفه سینما به راحتی یافت می شد. پس از ۶ هفته، نتایج نشان داد که فروش یکی از محصولات، ۵۰ درصد و فروش محصول دیگر، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مبتکر این فرایند بعدها توضیح داد که گرچه تبلیغات، خیلی سریع رد می شدند، اما بر بسیاری از حضار تأثیر گذاشتند و این به خاطر قدرت بالای سطح نیمه هوشیار ذهن در جذب و ثبت این قبیل اطلاعات است؛ چیزی که سطح هوشیار از انجام آن عاجز است، چرا که خیلی سریع اتفاق می افتد.

هنگامی که این داستان در نشریات چاپ شد، بسیاری از مردم وحشت کردند که این روش برای شکل دادن و جهت دهی به افکار و تصمیمات ممکن است آنها را شست و شوی مغزی دهد. این واقعا برای ما عجیب بود که کسی با نگرش ذهنی مثبت از این موضوع استقبال نکرد. تلقین های غیر محسوس می توانند برای اهداف خاص و جذاب هم استفاده شوند. همه می دانند که اگر این قدرت، بهتر کنترل شود، می تواند هم در راه بد و هم در راه خوب استفاده شود.

حالا که نتیجه این آزمایش ثابت شده است، می توان تصور کرد که چقدر خوب بود اگر جملات زیر بر پرده سینما به همان نحو به نمایش گذاشته می شد:

خدا همواره یک خدای خوب است؟

روز به روز، از هر جهت و به لطف خداوند، بهتر و بهتر می شوید؟

جرأت رویارویی با حقیقت را داشته باشید!

ذهن هرچه را که تصور و باور کند، به دست می آورد؟

هر بدشانسی، یک خوش شانسی بزرگ تر را به دنبال دارد.

اگر باور داشته باشید که می توانید، پس حتما می توانید!

“این روش راهی مهم و مخفی برای رسیدن به نگرش ذهنی مثبت است. “

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *