ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
628 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: رادار کشتی ها

منبع دیگر قدرت های نامرئی که شناخته شده است و بر ذهن نیمه هوشیار تأثیر گذاشته است، مربوط به رادار کشتی هاست.

چرا کشتی های بخار «آندره دوریا» و «والجم» غرق شدند؟

دو کشتی مذکور که به ترتیب، «پیر کلامایی» و «اچ. جی. نوردنسون» فرماندهان آنها بودند، دقیقا در فاصله ۵۰ مایلی یک جزیره در ۲۶ جولای ۱۹۵۶ منفجر و غرق شدند. این حادثه، ۵۰ قربانی داشت. کشتی «آندره دوریا» تنها در فاصله ۱۰ مایلی توسط رادار یک کشتی دیگر به نام «استکهلم» مشاهده شد و بعد با هم برخورد کردند. همین طور یک کشتی گرانقیمت و توریستی هم با کشتی بخار «والجم» برخورد کرد که انفجار را در پی داشت. مسوول رادار کشتی توریستی بعدها مدعی شد مسیر کشتی «والجم» را روی رادار مشاهده کرده بود. هنوز هیچ دلیل محکمه پسند و قانع کننده ای برای این دو برخورد ارائه نشده است.

آیا امواج رادار کشتی ها دلیل این امر بود؟

شاید «سیدنی ای. اشنایدر» پاسخ سؤال را بداند. این نوجوان وقتی برادر دانشجویش را مشاهده کرد که از زیر هیپنوتیزم سالم بیرون آمد، به این موضوع علاقه مند شد. سیدنی، یک پزشک موفق در زمینه هیپنوتیزم شد و طی دوران پزشکی اش، مدرک مهندسی الکترونیک را هم دریافت کرد. سیدنی در جنگ جهانی دوم، یکی از اعضای مهم سیستمی شد که به I . F . F (اطلاعات، دوست یا دشمن) معروف است.

شغل او این بود که مطمئن شود تمام کشتی های خارج شده از کشور، به رادار مجهز شده اند. او متوجه شد مسئولان رادار گاهی به خواب فرو می روند و گاهی اوقات هم اصلا به یاد نمی آورند که به خواب رفته بودند.

به دلیل آگاهی از علم هیپنوتیزم و الکترونیک، متوجه شد که تمرکز رادارچی ها و ملوان ها هنگامی رخ می دهد که امواج رادار با امواج مغزی آنها منطبق و هماهنگ شود. بر اساس این نظریه، او امواج رادار را طوری تغییر داد که میزان چرت زدن و به خواب رفتن رادارچی ها کاهش یابد.

سیدنی اخیرا به ما گفت که بر اساس این نظریه توانسته است دستگاهی بسازد که تطبیق کننده امواج مغزی است. تطبیق کننده امواج مغزی چیست؟ این یک وسیله الکترونیکی است که با استفاده از تحریک کننده هایی از جنس نور و طی مراحلی از هیپنوتیزم، بر امواج مغزی اثر می گذارد. این دستگاه می تواند به تنهایی یا همراه با نوار کاست تلقین کننده استفاده شود و هیچ گونه وسیله ارتباطی دیگری به شخص وصل نمی شود.

نتایج هم تا زمانی که نور دستگاه، در هر فاصله ای، قابل مشاهده باشد، قابل ثبت است. نور مذکور، به طور میانگین، در هر سه دقیقه، تا ۹۰ درصد از مراحل هیپنوتیزم را به شخص القا می کند. طی آزمایش دستگاه تطبیق کننده امواج مغزی، هیچ کدام از افراد آزمایش شونده از وجود دستگاه و نحوه کار آن آگاه نبودند. اصلا هم به آنها گفته نشد که تحت آزمایش هستند. اما ۳۰ درصد از آنها با استفاده از نور مذکور تا مراحل بالایی برای هوشیار ماندن هیپنوتیزم شده بودند و با نور بیشتر، میزان هیپنوتیزم هم بیشتر شده بود.

ما پرسیدیم: «چرا و چگونه این دستگاه روی امواج مغزی کارساز است؟» او پاسخ داد: «درست مثل یک فرستنده تلویزیون است. مغز انسان، امواج الکتریسیته متعددی را با قابلیت های گوناگون تولید می کند. این مطلب از ۱۹۲۹ در علم پزشکی به کار گرفته شده و موجب اختراعات متعددی در این زمینه شده است، نظیر دستگاه E . E . G (آنسفالوگرام) که ثبت کننده امواج مغزی است.»

دستگاه من خیلی شبیه به فرستنده تلویزیونی عمل می کند. دلیل این هم که تصاویر روی صفحه تلویزیون، بالا و پایین نشده اند و کاملا واضح هستند، این است که امواج منتشر شده از دستگاه تلویزیون، با امواج ساطع شده از مرکز فرستنده تلویزیونی، کاملا منطبق و هماهنگ است. سرعت گیرنده امواج باید با سرعت فرستنده، هماهنگ باشد و تصویر به دست آمده هم باید این چرخه را دنبال کند. درست مثل فرستنده مرکز تلویزیونی، تطبیق کننده امواج مغز هم امواج هماهنگ و یکنواخت را تولید می کند.

“با این تحریک، امواج ساطع شده از این دستگاه موجب می شود امواج مغزی هم هماهنگ و منطبق با آن عمل کنند. در این نقطه، هیپنوتیزم رخ می دهد و موجب هوشیار شدن فرد می شود. این همان قدرت نامرئی است که بر ذهن نیمه هوشیار تاثیر می گذارد و باعث می شود تا هوشیاری به فرد باز گردد.”

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *