ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
481 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : بی اطلاعی، دردسرساز است

پس از بررسی منابع شناخته شده از قدرت های نامرئی حال باید واقع بینانه تر عمل کنیم و منابع ناشناخته آن را هم بررسی نماییم، یعنی پدیده های روان شناسانه ای نظیر ESP (ادراک فوق حسی) هوشیاری یا واکنش به واقعه ای بیرونی که با ابزار حسی قابل درک نباشد، شامل:

تِلِه پاتی = ارتباط اندیشه ها.

غیب بینی = قدرت درک و حس آنچه نزد حواس حاضر نباشد.

آینده بینی= توانایی پیش بینی آنچه در آینده رخ خواهد داد.

گذشته بینی = توانایی مشاهده چیزهایی که در گذشته رخ داده اند.

 سایکو کینسیس = (تاثیر ذهن بر اشیاء)

حالا بیایید واقع بینانه عمل کنیم، ثابت قدم بمانیم و ناشناخته ها را با حواس خود کشف کنیم. در صورت عدم استفاده از منطق صحیح در حالی که ذهنتان مملو از تارهای عنکبوت است، به دردسر می افتید. حقایق باید پلی سنگی باشد که بر روی رودخانه شک و تردید بنا شده است تا شما از روی آن رد شوید. پس باید به یک راهنمای با تجربه اتکا کنید و راه را با اطمینان خاطر بپیمایید. ما شما را به چنین راهنمایی معرفی می کنیم.

اما قبل از این کار، بهتر است در مورد گذشته صحبت کنیم. وقتی کتاب معروف «توماس جی. هادسن» با عنوان «قوانین پدیده های روان شناسانه» در ۱۸۹۳ منتشر شد، پرفروش ترین کتاب سال شد، چون حاوی داستان های مهیجی از تجربیات ماورای روان بود. قوه تصور و تخیل هزاران هزار نفر که این کتاب را خواندند، تحریک شد. برخی موافق بودند، برخی مخالف.

از آن زمان به بعد، علاقه مردم به پدیده های روان شناسانه و آنچه به روان مربوط می شود، بسیار زیاد شد. اما بسیاری از افراد که ذهنشان آمادگی جذب این مطالب را نداشت، به خود آسیب های جدی زدند. این به خاطر کم اطلاعی و عدم آگاهی کامل از پدیده های روانی بود که آنها را به سوی خطر سوق داد.

همواره این توانایی بالقوه در بین افراد نه چندان تحصیل کرده و افراد فاقد اندیشه های سطح بالا وجود دارد که جذب این موضوعات پیچیده شوند. به همین خاطر، کاملا قابل درک است که برخی رهبران دینی، دانشمندان و افراد، به خاطر آسودگی خیال و جان مردم، این موضوعات و هرگونه مطالعه در مورد پدیده های روانی را باطل و گناه جلوه داده اند:

تصوراتی که شایع می شوند، مردم را در معرض گناه قرار می دهند و تهدید محسوب می شوند.

حق و باطل و مرز میان آنها واقعا گمراه کننده است.

هیپنوتیزمی که توسط افراد ناوارد و فاقد صلاحیت صورت بگیرد، درست به اندازه دروغ های مرتاضان، جن گیرها و فالگیرها، اذهان عمومی را خدشه دار می کند.

دستورها و اصول ناب مذهبی، کاملا تحریف شده اند تا مردم به سوی جهنم سوق پیدا کنند.

این گونه بود که هر آنچه مربوط به پدیده های روانی بود، گناه کبیره شد. اما در کنار این همه رهبران کوته فکر که مسائل روان شناسی را گناه کبیره محسوب می کردند، افراد کاملا روشنفکری هم بودند که در مورد این مسائل تحقیق می کردند تا حقیقت را کشف کنند.

از جمله این اشخاص می توان به دکتر «جوزف بنکس راین» از دانشگاه دوک و همسر و همکارش دکتر «لوییزا راین» اشاره کرد که تحقیقات متعددی را در زمینه پدیده های روانی و روان شناسانه انجام دادند. آنها ۳۰ سال تمام، به طور شکست ناپذیر، در یک آزمایشگاه و بر اساس قوانین ریاضی به آزمایش پرداختند. آنها وظیفه دشواری را بر دوش داشتند، چون بررسی این پدیده ها در آزمایشگاه، ساده نبود. این پدیده ها زمانی رخ می دهند که انتظارشان را نداریم، به ویژه هنگامی که فرد، تحت فشار احساسی شدید باشد و یا تحت شرایطی نامطلوب و ناخواسته تحریک شود؛ مثل مرگ یکی از عزیزان.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *