لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
353 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: تارهای عنکبوت را از فکرتان پاک کنید

شما آن چیزی هستید که فکر می کنید. اما چه فکری می کنید؟ افکار شما تا چه اندازه، سازمان یافته و منظم هستند؟ تفکر شما تا چه اندازه، صحیح است؟ افکارتان چقدر شفاف و واضح است؟ به طور حتم، در افکار همه، حتی افراد نابغه، تارهای عنکبوتی وجود دارد که جلوی فکر کردن را می گیرد و نکته منفی اینجاست که احساسات، عواطف، شهوات، عادات، باورها، تعصبات و در کل، تمام افکار ما گرفتار این تارها می شوند.

گاهی عادات ناپسندی داریم که می خواهیم اصلاحشان کنیم. زمان هایی هم هست که شدیدا به انجام کارهای ناشایست وسوسه می شویم و آن وقت، درست مثل حشره ای گرفتار در تار عنکبوت، می جنگیم تا آزاد شویم.

اراده هوشیار ما، در این حالت، با تصورات و اراده نیمه هشیار ما در تضاد قرار می گیرد. هرچه بیشتر تلاش کنیم، بیشتر گرفتار می شویم. برخی افراد، دست از تلاش برمی دارند و زندگی خود را با این تضاد به جهنم تبدیل می کنند. عده ای دیگر یاد می گیرند از قدرت ذهن نیمه هشیار بهره ببرند. آنها موفق و پیروز خواهند بود.

یک حشره ممکن است نتواند از افتادن در دام عنکبوت بگریزد و وقتی هم که گیر بیفتد، قادر به فرار نیست، اما یک نکته وجود دارد که فقط در مورد انسان ها صادق است و آن نگرش ذهنی است که کاملا تحت اختیار و کنترل اوست. ما می توانیم از تارهای عنکبوت فکری دوری کنیم. می توانیم آنها را بزداییم تا فرصت گسترش نداشته باشند. می توانیم حتی هنگام گرفتار شدن به آنها خودمان را رها سازیم. شما این کار را با تفکر صحیح به همراه نگرش ذهنی مثبت انجام می دهید. برای درست فکر کردن باید از دلیل استفاده کنید.

یکی از تارهای عنکبوتی در فکر ما این باور است که می پنداریم صرفا منطقی عمل می کنیم. اما در واقع، هر کاری را آگاهانه آن طور که دوست داریم انجام می دهیم. ما تصمیم می گیریم. حین تصمیم گرفتن، این وسوسه ناشی از فشار و قدرت درونی را داریم که نتیجه را به دلخواه خود ترسیم کنیم. این وسوسه در همه، حتی در متفکران و فلاسفه بزرگ، وجود دارد. ۳۱ سال قبل از میلاد مسیح، فیلسوفی یونانی که در شهری در نزدیکی دریای اژه زندگی می کرد، قصد سفر به کارتاژ را کرد.

او معلم منطق بود. بنابراین، دلایل مخالف و موافق را درباره این سفر دریایی جمع آوری کرد. در مقابل هر دلیلی که او را به رفتن تشویق می کرد، دلیلی یافت که او را از سفر بر حذر می داشت.

مثلا اینکه به طور حتم دریازده می شد. قایق هم آن قدر کوچک بود که طوفان می توانست دودمان زندگی اش را به باد دهد. دزدان دریایی کمین کرده در منطقه «تریپولی» هم کشتی ها را غارت می کردند. اگر کشتی او غارت می شد، تمام اشیای قیمتی او بر باد می رفت و خودش را به بردگی می گرفتند. نهایتا تمام این تفاسیر، او را از رفتن بازمی داشت. اما او به مسافرت رفت. چرا؟ چون خودش می خواست.

گاهی در زندگی موقعیت هایی رخ می دهد که عقل و احساس باید در یک سطح قرار بگیرند. هیچ کدام نباید بر دیگری چیره شود و کنترل را در دست بگیرد. پس گاهی واقعا لازم است آنچه را می خواهید و بدان راغب هستید، بدون توجه به موانع، انجام دهید. 

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات