ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
510 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : آنچه را انجام دهید که دوست دارید

«آلفرد سی. فولر» از خانواده ای فقیر اهل نوا اسکوتیا، قادر به یافتن شغل نبود. در حقیقت، طی دو سال تلاش برای یافتن شغلی پر درآمد، سه شغل متفاوت را از دست داده بود. اما یک تغییر ناگهانی، زندگی اش را تحت تأثیر قرار داد: تصمیم به فروش مسواک گرفت. او متوجه شد که سه شغل قبلی، مناسب حال وی نبودند و آنها را دوست نداشت.

مسواک فروشی، مطابق ذوق و قریحه او نبود، اما کار فروش خوبی بود. خیلی زود متوجه شد که در فروشندگی می تواند موفق عمل کند. از کارش خوشش آمد. بنابراین تصمیم گرفت بهترین نوع فروشندگی در جهان را داشته باشد. آلفرد واقعا محشر بود. در حین کسب موفقیت به عنوان فروشنده و بالا رفتن از پله های نردبان موفقیت، هدفش را تنظیم کرد: استقلال کاری.

این هدف، از آن رو که خود آلفرد در کار فروش بود، شخصیت و نیازهای او را کاملا برآورده می کرد. آلفرد دست از فروش مسواک برای دیگران برداشت و با این کار، لذت بیشتری به دست آورد. او شب ها مسواک تولید می کرد و روز بعد آنها را می فروخت. هنگامی که فروش او بیشتر شد، اتاقی قدیمی به مبلغ ۱۱ دلار در ماه اجاره کرد. همچنین دستیاری استخدام کرد تا همزمان با تمرکز بر فروش، تولید را بر عهده بگیرد.

در ۱۹۵۹، شرکت «فولر براش»، بیش از ۷۰۰۰ بازاریاب و فروشنده خانگی و بیشتر از یکصد میلیون دلار درآمد سالیانه داشت. همان طور که متوجه شدید، در صورت دنبال کردن آنچه مطابق ذوق شماست، احتمال توفیق بیشتر می شود. اما عوامل انگیزه سازی هستند که مهم تر از از دست دادن شغل، درآمدزایی و موفقیت شغلی می باشند و در این میان، میل به حفظ شأن، از همه مهم تر است.

هفت بازمانده

کاپیتان «ادوارد وی. ریکن بیکر»، یکی از موفق ترین و مشهورترین مردان آمریکاست. او سرپرست یکی از خطوط هواپیمایی آمریکا بود. کاپیتان ادوارد یا کاپیتان ادی، نماد وفاداری، ایمان، لذت، سخت کوشی و نوع دوستی بود. آنهایی که او را ملاقات کرده اند، به سخنرانی هایش گوش سپرده اند و یا کتاب او ” هفت بازمانده ” را خوانده اند، این را می دانند.

او نماد الهام بخشی است. هواپیمایی که حامل کاپیتان آدی و خدمه اش بود، در اقیانوس آرام سقوط کرد. در هفته اول، هیچ اثری از هیچ کدام از آنها پیدا نشد. هفته دوم هم به همین شکل گذشت. اما خبر نجات کاپیتان ادی در روز بیست و یکم، دنیا را تکان داد و شگفت زده کرد.

فقط این مردان را سوار بر سه تکه الوار در اقیانوس آرام تصور کنید که غیر از آب و آسمان، هیچ چیز دیگری را نمی بینند. یا آنها را تصور کنید که پس از سپری کردن شوک ناشی از برخورد هواپیما با آب، با گرمای سوزان خورشید، گرسنگی و تشنگی چه می کنند. همچنین وضعیت قرار گرفتن آنها را روی سه تکه الوار مجسم کنید. حالا با این تصورات بیایید داستان خود کاپیتان ادی را همان طور که در کتابش نوشته است بخوانیم:

«بارها و بارها گفته ام که حتی یک لحظه، ایمان به خدا را از قلبم بیرون نکرده ام، اما به نظر می رسید که دیگران، چنین ایمانی نداشتند. آنها فقط به مرگ و زندگی پس از مرگ فکر می کردند. حقیقتا می گویم که حتی کوچک ترین تردیدی به نجات یافتنمان نداشتم. سعی کردم عقایدم را با همکارانم در میان بگذارم، با این امید که تحریک شوند و امیدوار بمانند. به نظر می رسید هر چه بیشتر تلاش می کردم، بیشتر به گفته های خودم ایمان می آوردم. به خاطر همین به آنها گفتم که این موارد را از یک مرد با تجربه بپذیرند.»

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *