IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
دینامیت موفقیت

دینامیت موفقیت : آنچه را انجام دهید که دوست دارید

دینامیت موفقیت : آنچه را انجام دهید که دوست دارید

«آلفرد سی. فولر» از خانواده ای فقیر اهل نوا اسکوتیا، قادر به یافتن شغل نبود. در حقیقت، طی دو سال تلاش برای یافتن شغلی پر درآمد، سه شغل متفاوت را از دست داده بود. اما یک تغییر ناگهانی، زندگی اش را تحت تأثیر قرار داد: تصمیم به فروش مسواک گرفت. او متوجه شد که سه شغل قبلی، مناسب حال وی نبودند و آنها را دوست نداشت.

مسواک فروشی، مطابق ذوق و قریحه او نبود، اما کار فروش خوبی بود. خیلی زود متوجه شد که در فروشندگی می تواند موفق عمل کند. از کارش خوشش آمد. بنابراین تصمیم گرفت بهترین نوع فروشندگی در جهان را داشته باشد. آلفرد واقعا محشر بود. در حین کسب موفقیت به عنوان فروشنده و بالا رفتن از پله های نردبان موفقیت، هدفش را تنظیم کرد: استقلال کاری.

این هدف، از آن رو که خود آلفرد در کار فروش بود، شخصیت و نیازهای او را کاملا برآورده می کرد. آلفرد دست از فروش مسواک برای دیگران برداشت و با این کار، لذت بیشتری به دست آورد. او شب ها مسواک تولید می کرد و روز بعد آنها را می فروخت. هنگامی که فروش او بیشتر شد، اتاقی قدیمی به مبلغ ۱۱ دلار در ماه اجاره کرد. همچنین دستیاری استخدام کرد تا همزمان با تمرکز بر فروش، تولید را بر عهده بگیرد.

در ۱۹۵۹، شرکت «فولر براش»، بیش از ۷۰۰۰ بازاریاب و فروشنده خانگی و بیشتر از یکصد میلیون دلار درآمد سالیانه داشت. همان طور که متوجه شدید، در صورت دنبال کردن آنچه مطابق ذوق شماست، احتمال توفیق بیشتر می شود. اما عوامل انگیزه سازی هستند که مهم تر از از دست دادن شغل، درآمدزایی و موفقیت شغلی می باشند و در این میان، میل به حفظ شأن، از همه مهم تر است.

هفت بازمانده

کاپیتان «ادوارد وی. ریکن بیکر»، یکی از موفق ترین و مشهورترین مردان آمریکاست. او سرپرست یکی از خطوط هواپیمایی آمریکا بود. کاپیتان ادوارد یا کاپیتان ادی، نماد وفاداری، ایمان، لذت، سخت کوشی و نوع دوستی بود. آنهایی که او را ملاقات کرده اند، به سخنرانی هایش گوش سپرده اند و یا کتاب او ” هفت بازمانده ” را خوانده اند، این را می دانند.

او نماد الهام بخشی است. هواپیمایی که حامل کاپیتان آدی و خدمه اش بود، در اقیانوس آرام سقوط کرد. در هفته اول، هیچ اثری از هیچ کدام از آنها پیدا نشد. هفته دوم هم به همین شکل گذشت. اما خبر نجات کاپیتان ادی در روز بیست و یکم، دنیا را تکان داد و شگفت زده کرد.

فقط این مردان را سوار بر سه تکه الوار در اقیانوس آرام تصور کنید که غیر از آب و آسمان، هیچ چیز دیگری را نمی بینند. یا آنها را تصور کنید که پس از سپری کردن شوک ناشی از برخورد هواپیما با آب، با گرمای سوزان خورشید، گرسنگی و تشنگی چه می کنند. همچنین وضعیت قرار گرفتن آنها را روی سه تکه الوار مجسم کنید. حالا با این تصورات بیایید داستان خود کاپیتان ادی را همان طور که در کتابش نوشته است بخوانیم:

«بارها و بارها گفته ام که حتی یک لحظه، ایمان به خدا را از قلبم بیرون نکرده ام، اما به نظر می رسید که دیگران، چنین ایمانی نداشتند. آنها فقط به مرگ و زندگی پس از مرگ فکر می کردند. حقیقتا می گویم که حتی کوچک ترین تردیدی به نجات یافتنمان نداشتم. سعی کردم عقایدم را با همکارانم در میان بگذارم، با این امید که تحریک شوند و امیدوار بمانند. به نظر می رسید هر چه بیشتر تلاش می کردم، بیشتر به گفته های خودم ایمان می آوردم. به خاطر همین به آنها گفتم که این موارد را از یک مرد با تجربه بپذیرند.»

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments