ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
1,013 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۱)

فروش در ذات خود با متقاعدسازی همراه است و به معنی متقاعد کردن دیگران برای پذیرش پیشنهاد فروشنده می باشد. هنگامی که کسی را متقاعد می کنید تنها بر روی فکر و انگیزه ی او تاثیر نمی گذارید، بلکه او را به سمتی سوق می دهید تا کاری را انجام دهد. در فروش هم تلاش ما برای متقاعد کردن مشتری برای عمل خرید است.

در ادامه مقالات تکنیک فروش به توضیح اصول متقاعد سازی (اصل منافع و اصل پیشنهاد دادن) می پردازیم.

اصل منافع احتمالی

مردم وقتی متقاعد به انجام کاری می شوند؛ که به این نتیجه برسند انجام آن کار برای آنها مفید است. از این رو بهتر است در جلسه ی مذاکره با وضوح کامل منافعی را که می توانید به مشتری برسانید را بیان کنید.

این منافع واقعاً چه چیزهایی هستند؟ پاسخ این سوال همیشه واضح نیست. شاید به نظر برسد که خریداران همیشه به دنبال قیمت پایین تر باشند، اما این موضوع همیشه هم صدق نمی کند. یکی از ارکان بسیار مهم در فروش شناسایی نیاز مشتری می باشد، زمانی که شما نیاز مشتری را به درستی تشخیص دهید بیش از نیمی از راه فروش را طی کردید چون شما در این مرحله می توانید بهترین پیشنهادی که منافع خریدار را به همراه دارد، بدهید.

به عنوان مثال برای فروش ماکروویو به خانم های شاغل می توانید صحبت خود را اینگونه آغاز کنید “فرض کنید بعد از یک روز کاری سخت و بسیار خسته کننده به خانه باز می گردید و زمان زیادی را هم در ترافیک سپری می کنید، وقتی به خانه می رسید با تمام این سختی ها باید فکر کنید که چه شامی درست کنید! آیا این اتفاق برای شما افتاده است؟”

در اکثر مواقع پاسخ این سوال بله است، دراین لحظه بهترین زمان برای ارائه پیشنهاد خرید یک دستگاه ماکروویو است، می باشد. شما ابتدا از سختی ها و مشکلاتی صحبت کردید که اکثر خانم های شاغل با آن درگیر هستند و سپس راه حل آن را بیان کردید که به نفع آنها بود، بنابراین به راحتی می توانید آنان را برای انجام عمل خرید متقاعد کنید.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۱)”

  1. امین غیبی گفت:

    سلام .ضمن تشکر از مدیریت سایت بابت همه مطالب مفید،
    کسانی که به دنبال کسب درآمد واقعی و معقول هستند
    پیشنهاد میکنم برن توی سایت خدمات یاب و کارشون رو شروع کنند:
    https://khadamatyab.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *