ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
473 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۳)

منبع پیشنهاد

اعتبار شخص پیشنهاد دهنده در پذیرش آن نقش بسیار مهمی دارد.اگر یک فرد غیر فنی به یک مهندس پیشنهاد کند که می تواند مشکل او را حل کند، مهندس پیشنهاد او را به عنوان کسی که اطلاعات دقیق و تخصص ندارد را جدی نمی گیرد. به همین دلیل شما باید در ابتدای مذاکره تخصص خود را ثابت کنید تا پیشنهاد شما از نظر مشتری با ارزش و معتبر تلقی شود.

نحوه ی بیان

اگر شما با صدای بلند فریاد بزنید “آتش” ممکن است که خودتان هم باور کنید، اما این احتمال با صدای آرام بسیار ضعیف است. نحوه ی انتقال پیام شما در باورپذیری ان اثر می گذارد. این بدان معنی نیست که کلمات را بلند ادا کنید، بلکه باید کلمات را محکم،با اشتیاق،با احساس و چنان قوی بیان کنید که نشان دهد درباره ی آن چیزی که صحبت می کنید ایمان دارید. بهتر است که لحن فروشندگان پرحرارت و با اشتیاق باشد.

تکرار و تازگی

شما نباید انتظار داشته باشید که پیشنهادی را در ابتدای مذاکره مطرح می کنید، خریدار فوراً آن را بپذیرد. برای اینکه بیشترین اثرگذاری را داشته باشید باید پیشنهادهای کلیدی خود را تکرار کنید. اما این تکرارها باید با کلمات متفاوت تغییر قیافه بدهند تا مشتری متوجه یکنواختی آن نشود.برخی از فروشندگان پیشنهادهای کلیدی خود را بر روی کاغذ می نویسند به طوری که اثر بصری آن در معرض دید مشتری باشد.

خواستن برای باور کردن

اگر به طور ذهنی مردم بخواهند چیزی را باور کنند، حتی اگر دروغ بگویید باور می کنند.“اصل دروغ بزرگ” بر این مبنا استوار است.ممکن است که شما تعجب کنید که چگونه مردم گاهی دروغهای آشکارتر از روز را باور می کنند، ولی کافی است به خاطر داشته باشید که آنها می خواهند که باور کنند. به همین علت است که وقتی یک فروشنده لوازم آرایشی به مشتری خود می گوید که شبها از روغن سوسمار استفاده کنید تا ۱۰ سال جوان تر شوید؛ مشتری روغن را می خرد و به نظر می رسد که باور کرده است با اینکه همه ی ما می دانیم این دروغی بیش نیست.

پیشنهاد همراه عمل

در مذاکره بهتر است که از پیشنهاد همراه با عمل استفاده کنید. فرض کنید که می خواهید این پیام را به مشتری بدهید که دستگاه بسیار محکم و مقام می باشد. برای این منظور می توانید به آن ضربه بزنید با آن خشن برخورد کنید و یا حتی از خود مشتری بخواهید که آن را به زمین پرتاب کند، هنگامی که مشتری درستی گفته ی شما را با چشم ببیند و یا خود آن را تجربه کند احتمال پذیرش پیشنهاد افزایش می یابد.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *