ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
3,693 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تکنیک فروش : نوشتن پروپوزال فروش

فروشندگان حرفه ای برای فروش های بزرگ خود از پروپوزال استفاده می کنند. نوشتن پروپوزال فروش مهارت و توانایی خاص خود را دارد، بسیاری از فروش محصولات شایسته به راحتی توسط یک پروپوزال نویس نا لایق زیر سوال می رود.

بعضی از پروپوزال ها ساده هستند و ممکن است شامل یک صفحه باشند که در آن فهرست وار شریط اصلی و کلی ذکر شده است، ولی برخی دیگر متناسب با درخواست مشتری ممکن است پیچیده باشد که نوشتن آن ساعت ها زمان ببرد.

یک پروپوزال دو هدف اصلی را دنبال می کند. اول آنکه گفته ها و صحبت های فروشنده را مکتوب و قابل دسترس می سازد، دوم درباره ی آنچه که صحبت شده است سوء تفاهم را به حداقل می رساند. هر پروپوزال رسمی فروش صرف نظر از ساده و یا پیچیده بودن آن شامل شش عنصر است.

  • نامه ی روی جلد
  • صفحه ی عنوان
  • فهرست
  • بدنه ی پروپوزال
  • خلاصه
  • قرارداد

رعایت این شش عنصر برای نوشتن یک پروپوزال حرفه ای ضروری است.

  • نامه ی روی جلد

 نامه چکیده ی آن چیزی است که در مذاکره ی فروش گفته شده است. همچنین شامل فهرستی از چیزهایی است که برای مشتری ارسال شده. باید توجه داشت که نامه متناسب با موقعیت و مشتری نوشته شود تا توجه مشتری را جلب کند.

  • صفحه ی عنوان

برای پروپوزال حتما عنوانی حرفه ای تهیه کنید که به وضوح نشان دهد که پروپوزال درباره ی چیست، خطاب به چه کسی است و توسط چه شخصی تهیه شده است. قید کردن زمان هم در پروپوزال بسیار مهم است اینکه، پروپوزال در چه زمانی تهیه شده است و تا چه زمانی اعتبار دارد.

  • فهرست

داشتن فهرست برای پروپوزال این امکان را برای مشتری فراهم می کند، به راحتی به سراغ آن چیزی برود که می خواهد.

  • بدنه ی پروپوزال

بدنه ی پروپوزال باید موقعیت کلی و کنونی مشتری را قبل معرفی محصول ذکر کند. در قسمت بعد منافع و ویژگی محصول گفته می شود، سپس هزینه ها و سرمایه ی مورد نیاز گفته می شود. در آخر هم گفته می شود که چگونه نیازهای مشتری برطرف می شود.

  • نتیجه

مطرح کردن پیشنهاد به مشتری است که باید به صورت جملات کوتاه و خلاصه باشد.

  • قرارداد

در پایان تصمیم خرید را برای مشتری آسان کنید، به او مدرکی را برای امضا ارائه کنید.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *