IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
در اعتراض ها پیش دستی کنید

تکنیک فروش : در اعتراض ها پیش دستی کنید

تکنیک فروش : در اعتراض ها پیش دستی کنید

تجویز یک نسخه که به شما بگوید چه موقع بی درنگ به یک اعتراض پاسخ دهید و چه موقع آن را به تعویق بیاندازید ممکن نیست، این تصمیم به شرایط بستگی دارد. اما یک اصول کلی وجود دارد و آن این است که می توان در بسیاری از اعتراض ها پیش دستی کرد. این اصل بر این اساس استوار می باشد که از قرار دادن مشتری در شرایطی که با پیشنهاد مخالفت کند، دوری شود.

به مرور زمان این تجربه به دست می آید که بعضی از اعتراض ها در مذاکرات تکرار می شود. همین تجربه به فروشنده کمک می کند که جواب مناسب و در خوری را از قبل آماده داشته باشد.

پیش دستی کردن در اعتراض به معنی نیست که ما اعتراض را خود بیان کنیم و سپس به آن پاسخ دهیم. هیچ اعتراضی مطرح نمی شود اما موضوع های هم تراز آن مطرح می شود تا از بروز اعتراض جلوگیری شود.

تصور کنید شما تجهیزاتی دارید که ظاهرا گران است. شما بر این نکته آگاه هستید و می دانید که با اعتراض قیمت رو به رو خواهید شد.از همین رو تصمیم میگیرید که با پیش دستی کردن از کنار این اعتراض بگذرید. از این رو از همان ابتدا بر کیفیت و ارزش محصول تمرکز کنید. خیلی بهتر است که پا را فراتر بگذارید و نشان دهید که این یک فرصت استثنایی است.

البته زمانی که شما برای یک اعتراض متداول جواب بسیار خوب و قوی دارید شاید این استراتژی بد نباشد که پیش دستی نکنید و اجازه دهید مشتری آن را مطرح کند، سپس می توانید از آن به عنوان تله ی تمام کردن استفاده کنید و از مشتری بسیار قاطعانه بپرسید که اگر من به سوال شما پاسخ دهم،آیا از من می خرید؟ درست که تعداد کمی از فروشندگان از این جمله استفاده می کنند اما یکی از وظایف فروشنده متعهد کردن مشتری به خرید است.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar