IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
اعتراض به شرکت

تکنیک فروش : اعتراض به شرکت

تکنیک فروش : اعتراض به شرکت

در اعتراض به شرکت مشتری با شرکتی که شما محصول آن را می فروشید مشکل دارد.این مشکل بیشتر در خصوص شرکت های تازه تاسیس به وجود می آید که مردم شناخت چندانی نسبت به آنها ندارند. سوالات زیادی را مطرح می کنند و فروشنده می تواند با پاسخ دادن به آنها و توضیح در مورد سابقه ی کار، اندازه ی شرکت، منابع مالی، مشتریان مهم، نرخ رشد و انحصار یک امتیاز شک و شبهات مشتری را از بین ببرد.

دلیل اصلی تمایل نداشتن افراد به خرید کردن از جاهای تازه تاسیس این است که نمی دانند آنها می توانند به تعهداتشان عمل کنند یا خیر. البته تا حدی هم در اینجا حق با مشتری است زیرا او نمی داند که صاحبان این شرکت چه کسانی هستند؟ آیا می توان به آنها اطمینان کرد؟ آیا می توان روی حرف و قولشان حساب کرد؟ در اینجا فروشنده باید به این سوالات با اطمینان پاسخ دهد تا بتواند اعتماد مشتری را جلب کند.

اما بعضی از مواقع مشتری سابقه ی ناخوشایندی از معامله با شرکت دارد، به عنوان مثال ممکن است که با واحد مالی به مشکلی برخورد کرده باشد و با هم بحث و مشاجره داشتند. در اینجا برخی از فروشندگان ممکن است که اشتباه بزرگی را مرتکب شوند و با مشتری همصدا شوند و پشت شرکت بدگویی کنند. این روش به هیج وجه مطلوب نیست و هیچ مشتری ای به این بی وفایی امتیاز نمی دهد.

فروشنده باید در اینجا قول رسیدگی و پیگیری را به مشتری دهد و واقعا هم باید رسیدگی کند و نتیجه را به مشتری اطلاع دهد ممکن است که حق با مشتری و یا شرکت باشد او در اینجا باید به صورت بی طرف عمل کند. بعد از آنکه نتیجه به مشتری اطلاع داده شد بهتر است که از او دعوتی به عمل آید و با ایجاد یک خاطره ی خوش آن سابقه ی ناخوشایند را از ذهنش پاک شود.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar