IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
تکنیک فروش

تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (5)

تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۵)

واقعه ی اتفاق افتاده، داستانی در مورد سوم شخصی است که شرایطش شبیه مشتری است و توضیح می دهد که چگونه و به چه روشی مشکل او حل شده است. در نتیجه مشتری هم برای حل مشکل خود باید از روشی مشابه همان روش استفاده کند.

اگر فروشنده از تکنیک های درستی استفاده کند با اینکه شواهد قاطعی هم در دست نداشته باشد، مشتری ممکن است که حرف او را باور کند. ابتدا جزئیاتی را بیان کنید که نشان دهد شما کاملا موقعیت را می شناسید، اسامی، مکان ها و تاریخ ها مهم هستند.

اگر مشتری از قسمتی از داستان مطلع باشد که چه بهتر، می داند که شما بزرگنمایی نمی کنید. اگر هم مستنداتی دارید مثل روزنامه، عکس، آمار و ارقام که می تواند بر داستان شما صحه بگذارد خیلی خوب و مفید است که از آنها استفاده کنید.

یک پیمانکار ساختمان برای متقاعد سازی مدیرعامل یک شرکت لوازم برقی جهت ساخت ساختمان کارخانه ی او،او را به سوله ای که قبلا در همان منطقه ساخته بود جهت بازدید برد. بنابراین مشتری زمانی که نمونه ای از کار او را دید تصمیم گیری برای او آسان تر شد.

در فروشهای صنعتی بسیار رایج است که مشتری به بازدید کارهای انجام شده و یا در حال انجام برود. اگر روند کاری مشتری هم مشابه نمونه کارها باشد، او با دیدن تجهیزات واقعی متقاعد خواهد شد.

یک فروشنده ی دستگاه های صنعتی جهت متقاعدسازی مشتریان خود که ماشین تراشکاری او کمترین هزینه ی تعمیر را دارد. به مشتریان خود آمار کل دستگاههای نصب شده را با آمارتعداد تماسهای گرفته شده  برای تعمیر را نشان می دهد تا خودشان مقایسه و نتیجه گیری کنند. در کل زمانی که شما آمار فروش خود را به مشتری نشان می دهید، صداقت و حسن نیت خود را هم به او اثبات می کنید.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar