IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
مذاکره ی فروش

تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (6)

تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۶)

بسیاری از فروشندگان برای به دست آوردن اعتماد خریداران خود، آنها را به بازدید از کارخانه دعوت می کنند تا با دیدن روند تولید محصول با خیال راحت آن را تهیه کنند. اکثر تولید کنندگان مواد غذایی مردم را به بازدید از کارخانه هایشان دعوت می کنند تا بهداشتی بودن محصول خود را ثابت کنند.

این کار بسیار اثربخش است و نشان دهنده ی رضایت مشتریان است. به عنوان مثال وقتی که شما به مشتری خود می گویید “می توانید از نظر فلانی را در مورد ما بدانید” یعنی شما از رضایت سوم شخص اطمینان دارید، مشتری هم با خیالی راحت تصمیم گیری می کند.

گاهی فروشنده در انتخاب یک روش برای جلب اعتماد مشتری مردد است، از همین رو بهترین کار این است که به مشتری بگوید: من چه کاری می توانم انجام دهم تا خیال شما راحت شود؟ در این حالت اگر مشتری درخواستی داشت حتما آن را انجام دهید.

فقط به صحبت درباره ی محصول اکتفا نکنید، آن را نشان دهید. مشتری زمانی که چیزی را با چشم می بیند باور می کند، ویژگی های متمایز محصول را نشان دهید. اگر شما ادعا می کنید که محصول شما فولادی با درجه سنگین تر از دیگر محصولات را دارد آن را به مشتری نشان دهید، گفتن خالی اثر چندانی ندارد. صرف وقت و تلاش بیشتر برای مشتری می تواند او را به شما وفادار سازد.

یک نمایش خوب از محصول زیربنای باورپذیری مشتری است. در مقابل هم یک نمایش ضعیف از محصول هم می تواند تمام زحمات شما را از بین ببرد، در واقع مذاکره ی فروش اغلب چیزی نیست جز نشان دادن محصول. در ادامه ی مقالات بیشتر به توضیح مورد می پردازیم.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar