IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
تقویت جایگاه پیشگامی نام تجاری تان

تقویت جایگاه پیشگامی نام تجاری تان

تقویت جایگاه پیشگامی نام تجاری تان

تبلیغات به خصوص مناسب زمانی است که می خواهید جایگاه خود را بعنوان پیشگام در یک رشته، تقویت کنید. و وقتی شما دارای جایگاه پیشگامی هستید، عموما می خواهید که آن را تقویت کنید.

پیشگام بودن به تنهایی یکی از اهداف اصلی برنامه ی بازاریابی است. به همین علت است که می خواهید اولین نام تجاری در رشته ی کاری جدید باشید. (که بتوانید در مقایسه با رقبایتان، از چند قدم جلوتر شروع کرده باشید)، و به همین دلیل است که می خواهید پیشگامی خود را نشان دهید (تا مخاطبان تصور کنند که حتما نام تجاری شما بهترین است. زیرا همه می دانند که پیشگامی در بازار فروش، از آنِ کالای برتر است.)

نقطه ی قوت تبلیغ کردن بعنوان پیشگام در یک امر اینست که این نوع تبلیغ دارای اعتبار است. فرض کنید نام تجاری شما دارای خصوصیات متعددی است که می توانید درباره شان تبلیغ کنید. عملکرد، دوام، استفاده ی آسان و پیشگامی در رشته ی مربوطه و در بازار مواردی هستند که طبق عقیده و نظر مصرف کنندگان معنی می یابند و نکات ثابت شده ای نیستند و رقبای شما ممکن است بخواهند در تبلیغات خود دقیقا بر سر همین موارد با شما رقابت کنند.

ولی پیشگامی چیزی نیست که بتوان بر سر آن جدال کرد. در هر رشته ی کاری از ماءالشعیر و لاستیک ماشین گرفته تا خدمات اینترنت و سس گوجه فرنگی، فقط یک پیشگام وجود دارد که مثلا در موارد بالا به ترتیب نام های: بادوایزر Budweiser، گودیر Goodyear، ای او ال AOL، و هاینز Heinz هستند. و هر کدام از این نام های تجاری تاکنون به روش های مختلفی در تبلیغاتشان پیشگامی خود را به رخ کشیده اند.

پیشگام بودن اعتبار دارد. پیشگامی همچنین بهتر بودن نام تجاری شما را ثابت می کند. حتما خدمات اینترنت AOI بهتر از دیگران است، چون آنها پیشگام این حرفه هستند.

بهترین کار این است که پیشگامی خود را با خصوصیت و جایگاهی که نام تجاری شما در ذهن مخاطبش دارد همراه کنید. ای او ال American Online بعنوان ارائه کننده ی خدمات اینترنتی ای شهرت دارد که برای تازه کاران کامپیوتر هم سرویس مناسبی ارائه می دهد.

خوره های کامپیوتر به کنایه آن را “خدمات اینترنت برای مبتدیان” لقب داده اند. پس AOL در تبلیغات خود از هر دو خصوصیت حرفه ای اش یعنی پیشگامی و همینطور خصوصیت به ظاهر منفی اش، یعنی (مورد استفاده ی مبتدیان بودن)، سود برده است.

“تعجبی ندارد که ما شماره ی یک بازار هستیم، چون کار با سیستم ما بسیار آسان است. یا مثلا شعار تبلیغاتی منطقی کوکاکولا یعنی “نوشابه ی اصل و واقعی” The real thing هم از دو خصوصیت در کنار هم استفاده کرده است، پیشگامی و اصل بودن هر نوشابه دیگری فقط از کوکاکولا تقلید کرده است.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar