ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1398/02/12
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تقویت جایگاه پیشگامی نام تجاری تان

تبلیغات به خصوص مناسب زمانی است که می خواهید جایگاه خود را بعنوان پیشگام در یک رشته، تقویت کنید. و وقتی شما دارای جایگاه پیشگامی هستید، عموما می خواهید که آن را تقویت کنید.

پیشگام بودن به تنهایی یکی از اهداف اصلی برنامه ی بازاریابی است. به همین علت است که می خواهید اولین نام تجاری در رشته ی کاری جدید باشید. (که بتوانید در مقایسه با رقبایتان، از چند قدم جلوتر شروع کرده باشید)، و به همین دلیل است که می خواهید پیشگامی خود را نشان دهید (تا مخاطبان تصور کنند که حتما نام تجاری شما بهترین است. زیرا همه می دانند که پیشگامی در بازار فروش، از آنِ کالای برتر است.)

نقطه ی قوت تبلیغ کردن بعنوان پیشگام در یک امر اینست که این نوع تبلیغ دارای اعتبار است. فرض کنید نام تجاری شما دارای خصوصیات متعددی است که می توانید درباره شان تبلیغ کنید. عملکرد، دوام، استفاده ی آسان و پیشگامی در رشته ی مربوطه و در بازار مواردی هستند که طبق عقیده و نظر مصرف کنندگان معنی می یابند و نکات ثابت شده ای نیستند و رقبای شما ممکن است بخواهند در تبلیغات خود دقیقا بر سر همین موارد با شما رقابت کنند.

ولی پیشگامی چیزی نیست که بتوان بر سر آن جدال کرد. در هر رشته ی کاری از ماءالشعیر و لاستیک ماشین گرفته تا خدمات اینترنت و سس گوجه فرنگی، فقط یک پیشگام وجود دارد که مثلا در موارد بالا به ترتیب نام های: بادوایزر Budweiser، گودیر Goodyear، ای او ال AOL، و هاینز Heinz هستند. و هر کدام از این نام های تجاری تاکنون به روش های مختلفی در تبلیغاتشان پیشگامی خود را به رخ کشیده اند.

پیشگام بودن اعتبار دارد. پیشگامی همچنین بهتر بودن نام تجاری شما را ثابت می کند. حتما خدمات اینترنت AOI بهتر از دیگران است، چون آنها پیشگام این حرفه هستند.

بهترین کار این است که پیشگامی خود را با خصوصیت و جایگاهی که نام تجاری شما در ذهن مخاطبش دارد همراه کنید. ای او ال American Online بعنوان ارائه کننده ی خدمات اینترنتی ای شهرت دارد که برای تازه کاران کامپیوتر هم سرویس مناسبی ارائه می دهد.

خوره های کامپیوتر به کنایه آن را “خدمات اینترنت برای مبتدیان” لقب داده اند. پس AOL در تبلیغات خود از هر دو خصوصیت حرفه ای اش یعنی پیشگامی و همینطور خصوصیت به ظاهر منفی اش، یعنی (مورد استفاده ی مبتدیان بودن)، سود برده است.

“تعجبی ندارد که ما شماره ی یک بازار هستیم، چون کار با سیستم ما بسیار آسان است. یا مثلا شعار تبلیغاتی منطقی کوکاکولا یعنی “نوشابه ی اصل و واقعی” The real thing هم از دو خصوصیت در کنار هم استفاده کرده است، پیشگامی و اصل بودن هر نوشابه دیگری فقط از کوکاکولا تقلید کرده است.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات