ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/04/04
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
تشویق و حمایت، نه سرزنش و عیب جویی

این مقاله درسی است درباره ی جا انداختن تغییر در دنیای پرتنش امروزی. مدت ها پیش از دو نفر دوستانم خواستم، گروهی برای حسابرسی در سازمان تشکیل دهند تا مطمئن شویم با توجه به کارکردمان به شکلی اثرگذار از منابع خود استفاده می کنیم. پس از اعلام نتایج این گروه، متوجه شدیم که چیزی حدود ده تا پانزده درصد از منابع مان در حال تلف شدن است. توانستیم به سادگی با اصلاح کارمان و صدور چند بخش نامه ی داخلی این مشکل را اصلاح کنیم.

موافقت کرده بودیم این سازمان را با هدف ایجاد تغییر در قوانین دولتی تاسیس کنیم و به این هدفم رسیدیم. بیست و پنج سال گذشته است و این سازمان با قدرت به کارش ادامه می دهد. ما به جای استفاده از رویکرد دستور دادن و کنترل کردن و نظارت بر آنچه انجام می شود، از شیوه ی تشویق و حمایت بهره برده ایم.

کاری که انجام داده ایم به این شکل بوده که دقت کرده ایم در چه مواردی سازمان مان در حال عملکرد درست و مناسب بوده و تلاش کرده ایم این موارد را گسترش و رشد دهیم. سپس این عملکرد مناسب را به بخش های دیگر سازمان تسری داده ایم و از آن حمایت کرده ایم.

این دیدگاه ساده به کارکنان مان انگیزه داده است. ما هرگز به دنبال یافتن مقصر و عیب جویی نرفته ایم و به این شکل از ضررهای زیادی جلوگیری کرده ایم.

می دانیم که همه ی کارکنان مان هر روز صبح با این امید از خواب بیدار می شوند و خانه را به قصد محل کار ترک می کنند که کاری خوب انجام دهند. رهبران و مدیران در سازمان ما مراقب کارکنان هستند و همواره از آنها حمایت می کنند. ما آنها را برای این منظور آموزش داده ایم. آنها به خوبی می دانند که کارکنان پایین دست دوست دارند چگونه با آنها رفتار شود.

توصیه ها
  • هدف های مالی به افراد انگیزه نمی دهد. عامل اصلی انگیزه بخش برای کارکنان ارائه ی خدماتی اثرگذار و کمک به دیگران است.
  • وظیفه ی مدیران انگیزه دادن به کارکنان برای رسیدن به عملکرد عالی است.
  • فراموش نکنید که تشویق، پاداش و انگیزه دادن به کارکنان شیوه هایی بسیار اثر گذارتر از عیب جویی، سرزنش و شیوه های کنترلی است.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات