لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۲
607 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تبلیغات و جوایز

اگر می خواهید آژانس تبلیغاتی شما موفق باشد، هیچ چیز مهم تر از جایزه بردن نیست. این موضوع درباره ی سازندگان آگهی تبلیغاتی هم صدق می کند.

مراسم جایزه ی شیر طلایی که هر سال در جشنواره ی بین المللی تبلیغات در شهر کن فرانسه برگزار می شود، حکم جایزه ی اسکار تبلیغات را دارد. اگر یکی از این شیرهای طلایی نصیب شما بشود، شما در جنگل تبلیغات، شیر شاه خواهید شد.

اگر از جشنواره ی کن ناموفق بیرون آمدید، همیشه جوایزی چون، اندی Andy، ادی Addy، کلیو Clio، وان شو One Show، کلوپ مدیران هنری نیویورک، جایزه ی کلی Kelly، جایزه ی بهترین های عصر تبلیغات و سایر جشنواره های منطقه ای و ملی وجود دارند.

آژانس های سرشناس مشتاقانه چشم انتظار گزارش سالیانه ی گان Gunn هستند که با یک شیوه ی پیچیده ی امتیاز دهی، کارنامه ی برندگان سی و یک شبکه ی تلویزیونی، جشنواره های سینمایی و رقابت بیست ناشر را اعلام می کند. در مجموع هفده کشور در این گزارش مد نظر قرار می گیرند.

در سال ۲۰۰۱ برنده ی بزرگ، شرکت لئوبرنت Leo Burnett و به دنبال آن شرکت های بی بی دی اند او BBD & O و دی دی بی DDB بودند.

اگر شما استاد دانشگاه هستید، می دانید که برای شناخته شدن و اعتبار، باید اثری از شما به چاپ برسد. به عبارت دیگر “یا یک کتاب چاپ کن یا از صحنه محو شو.” و اگر یک مدیر هنری هستید، می دانید که اعتبار در جایزه بردن است، به عبارت دیگر “یا جایزه ببر یا بزن به چاک”.

در یک آژانس تبلیغاتی معمولی، اغلب بیش از مبلغی که باید برای تحقق درباره ی مشتریان مستقل صرف شود، برای پرداخت ورودیه ی مسابقات تبلیغاتی هزینه می شود. فشار روانی برای بردن جوایز به حدی زیاد است که بعضی آژانس های تبلیغاتی، گاه طرح هایی را تنها برای شرکت در مسابقات ارائه می دهند.

این آگهی های تقلبی، مسئولان مسابقات تبلیغاتی در سراسر جهان را دچار مشکل کرده است. اخیرا مقاله ای در “وال استریت ژورنال” با این تیتر به چاپ رسید: “مسابقات تبلیغاتی برای متوقف کردن هجوم طرح های تقلبی وارد عمل می شوند.”

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات