ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۳
374 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : هزینه ها را حساب کنید

برای اینکه هزینه ها و قیمت دقیق محصولات و خدمات خود را تعیین کنید به انضباط احتیاج دارید. فروشگاه های وال مارت به بزرگترین فروشگاه های خورده فروشی تاریخ تبدیل شده اند زیرا در این زمینه تجربه دارند. عجیب است که چه تعداد زیادی از بنگاه های تجاری به دلیل اینکه هرگز کل هزینه های وارد کردن محصولات و خدمات خود را به بازار به صورت دقیق محاسبه نکرده اند محصولات و خدمات شان را با ضرر به فروش می رسانند. این گفته قدیمی را حتما شنیده اید که:

«با هر فروش تکی پول مان را از دست می دهیم اما سعی می کنیم با فروش عمده این ضرر را جبران کنیم.»

کاملا واضح است که این کار ممکن نیست! شما به یک سیستم کنترل کیفیت نیاز دارید تا مطمئن شوید تک تک محصولات و خدماتی که به فروش می رسانید از چنان کیفیت بالایی برخوردار هستند که مشتری هایتان را به قدری راضی می کنند که با خوشحالی مجددا از شما خرید می کنند و به دوستان شان هم می گویند که از شما خرید کنند. باید نوعی سیاست خدمت رسانی به مشتری طراحی کنید که بر اساس آن آن قدر برخورد خوبی با مشتری هایتان داشته باشید که به شما وفادار بمانند و شما را به همه رقبایتان ترجیح بدهند.

هدف یک بنگاه تجاری راضی کردن مشتری هایش است

هدف یک بنگاه تجاری چیست؟ هدف یک بنگاه تجاری این است که به شکل مقرون به صرفه ای برای خود مشتری ایجاد کرده و او را حفظ کند. هدف، کسب سود نیست. سود، حاصل ایجاد و حفظ مشتریان به تعداد کافی است که پس از کسر هزینه ها سود کافی به شما می رسانند. معیار اصلی سنجش موفقیت یک بنگاه اقتصادی چیست؟

“پاسخ، رضایت مشتری است.”

هر تلاش و فعالیتی که در بنگاه تجاری شما صورت می گیرد باید به قصد جلب رضایت مشتری به شکلی باشد که از همه رقبای دیگر بهتر باشد. معیار سنجش رضایت مشتری چیست؟

“پاسخ خرید مجدد است.”

فقط وقتی که مشتریان مجددا از شما خرید می کنند نشان می دهید توانسته اید اولین باری که آنها را راضی کردید که از شما خرید کنند به قول تان عمل کرده اید. فروش مجدد به یک مشتری راضی به یک دهم زمان و هزینه لازم برای فروش به یک مشتری جدید نیاز دارد.

همه بنگاه های تجاری موفق روی فروش های مکرر تکیه می کنند که تنها با وجود سطوح بالایی از رضایت مشتری از خرید قبلی امکان پذیر است. این یک انضباط واقعی است. کلید رسیدن به سودآوری بلندمدت چیست؟

“پاسخ، توصیه و ارجاع است.”

سوال نهایی که موفقیت یا شکست بلندمدت شما را در کارتان تعیین می کند این است:

«بر اساس تجربه ای که با ما داشتید آیا ما را به فرد دیگری هم توصیه می کنید؟»

شما تنها زمانی می توانید در بازار دوام بیاورید و رشد کنید که اکثریت مشتری هایتان به حدی از محصولات و خدمات شما راضی باشند که دوستان و اطرافیان خود را نیز تشویق کنند که از شما خرید کنند. از آنجاییکه فروش محصول و خدمات به فردی که یکی از مشتری هایتان معرفی می کند پانزده برابر راحت تر از فروش از طریق تماس تلفنی با یک مشتری بالقوه است و همچنین به این معناست که هزینه این کار یک پانزدهم آن هزینه است)، فروش به افرادی که مشتری هایتان به شما ارجاع می دهند کلید موفقیت شما در آینده است. برای اینکه نوعی سیاست برخورد با مشتری را ایجاد و حفظ کنید که مردم را وادار کند پس از یک بار خرید باز هم از شما خرید کنند و بعد شما را به یکی از دوستان شان توصیه کنند به تمرکز و انضباط زیادی نیاز دارید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *