ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۰
415 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : نظم و انضباط فردی و تجارت

«خویشتن داری در راه کسب یک هدف بلند مدت و البته برخورداری از اراده لازم برای حفظ چنین سطحی از خویشتن داری، آموزش بسیار خوبی برای جلسه های متعدد هیئت مدیره است.» جان واینی

اکثر مردم در طول عمرشان یا در یک حوزه تجاری خاص یا برای آن کار می کنند یا این که صاحب یک بنگاه تجاری هستند. کسب موفقیت در هر فعالیت تجاری چه کوچک و چه بزرگ به سطوح بالایی از انضباط فردی از سوی شما نیاز دارد. در تجارت بدون وجود انضباط فردی و کنترل خود هیچ موفقیتی امکان پذیر نیست. در اوضاع اقتصادی امروز هیچ فعالیتی وجود ندارد که موفقیت در آن به اندازه شروع و ادامه یک کار تجاری به انضباط فردی نیاز داشته باشد.

اولین قانون اقتصاد، کمیابی است. این یک اصل است که می گوید هرگز مقدار کافی از چیزی برای همه افرادی که خواهان آن هستند وجود ندارد. علی الخصوص هرگز برای فروش همه چیزهایی که قصد دارید بفروشید مشتری کافی وجود ندارد. هرگز درآمد ناشی از فروش در حدی نیست که به شما کمک کند به همه ی هدف های مالی تان دست پیدا کنید. هرگز سود کافی وجود ندارد که بتواند به شما کمک کند تا حدی که می خواهید کارتان را گسترش بدهید. خصوصا این که هرگز افراد خوبی که با شما کار کنند تا شما به هدف های تجاری تان برسید به تعداد کافی وجود ندارند.

اولین قانون تجارت: رقابت

اگر اولین قانون اقتصاد، کمیابی باشد اولین قانون تجارت، رقابت است. برای انجام کار های لازم به منظور جذب مشتری ها برای خرید محصولات و خدمات شما و کسب پول کمیابی که در دستان مشتریان است به تمرکز و انضباط فردی بسیار زیادی نیاز دارید. برای این که علاوه بر بقا، رشد هم داشته باشید باید به طور مداوم جلوی مصرف میزان پولی را که می خواهید در ازای فروش محصولات و خدمات خود کسب کنید بگیرید.

اولین اصل موفقیت در تجارت این است که محصول یا خدماتی ارائه کنید که مردم می خواهند، به آن احتیاج دارند و این که حاضرند برای آن بهای خاصی را بپردازند. بهایی که با بهای هر شرکت دیگری که همین پول مشتری را می خواهد قابل رقابت باشد. شما باید در مورد محصولات و خدمات خود کاملا صادق باشید تا مطمئن باشید که آن ها مناسب بازار فعلی هستند. این مسئله طوری است که تخمین های اشتباه یا نتیجه گیری های نادرست در آن می تواند به شکست تجاری منجر شود. و پاسخ شما به این سوال با توجه به این که رقابت و ذائقه مشتری مدام در حال تغییر است دائما تغییر می کند.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *