ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۵
516 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : رابطه ی انضباط فردی و فروش

“تا وقتی فروشی صورت نگیرد هیچ اتفاقی نمی افتد.”  «رد موتلی»

مهم ترین عامل در موفقیت یک تجارت، فروش است. تا وقتی فروشی صورت نگیرد هیچ اتفاقی نمی افتد. همه کارخانه ها، بنگاه های تجاری، ادارت و تولید کنندگان اجناس و خدمات فقط زمانی فعال می شوند که یک نفر در یک جا فروشی انجام بدهد. فروش یکی از سخت ترین کارها در آمریکا است. همچنین تنها کاری است که فرد می تواند آن را با مهارت های محدود شروع کند و به جایی برسد که یکی از پردرآمدترین مشاغل اقتصاد آمریکا را داشته باشد.

پیشرفت در کار فروش مانند رانندگی در یک اتوبان در آلمان است. هیچ محدودیت سرعتی وجود ندارد. شما می توانید با گذاشتن پایتان روی پدال گاز آرمان و اراده تان برای بهترین شدن در کار فروش، با هر سرعتی به هر جایی که می خواهید برسید.

موفقیت یا شکست در تجارت

هزاران شرکت ورشکسته در طول چندین سال مورد بررسی قرار گرفتند تا مشخص شود که علت شکست شان چه بوده است. پس از دسته بندی و مطالعه کل اطلاعات به دست آمده، تقریبا همه شکست های تجاری یک دلیل داشتند:

«فروش کم»

در مقابل، هروقت یک بنگاه تجاری در حال موفقیت، رشد، سودآوری، افزایش بهای سهام و ارائه فرصت هایی به افراد بیشتر بود دلیلش یک چیز بود:

«فروش زیاد»

همه مسائل دیگر در درجه دوم اهمیت قرار می گرفتند. تقریبا هر کاری که در بنگاه تجاری تان انجام می دهید یا باعث افزایش فروش و یا باعث کاهش آن می شود. هر چیزی یا به شما کمک می کند یا اینکه به شما ضرر می رساند. هر چیزی یا مشتری های بیشتری را جذب و حفظ می کند یا اینکه آنها را فراری می دهد. وقتی پای فروش در میان باشد هر اقدامی اهمیت پیدا می کند.

رعایت انضباط فردی در ایجاد فروش

چه شما یک فروشنده باشید و چه صاحب یک بنگاه تجاری برای انجام فروش در هر ساعت از هر روز کاری به انضباط فردی و تمرکز نیاز دارید. گروهی از محققان با چند صد تن از مدیران ارشد و صاحبان بنگاه های تجاری مصاحبه کرده و از آنان پرسیدند: «در کار شما فروش و بازاریابی تا چه حد اهمیت دارد؟»

همه آنها بدون استثنا گفتند: «فروش و بازاریابی برای بقا و رشد ما مطلقا ضروری هستند.»

سپس محققان روی زمان و فعالیت های این مدیران و تجار مطالعه ای انجام دادند و در طول یک ماه نحوه استفاده ایشان را از وقت مورد بررسی قرار دادند. در پایان این مدت نتیجه گیری های خود را تکمیل کرده و گفتند صاحب یک بنگاه تجاری یا مدیری که اظهار می کند فروش برای بقا و رشد مطلقا ضروری است به طور متوسط فقط یازده درصد وقت خود را صرف فروش می کند. وقت باقی مانده آنها صرف جلسات، مباحثه، کارهای دفتری، کارهای اداری، نهارهای رسمی و فعالیت های متنوع دیگری می شود که هیچ نقشی در فروش ندارند.

اگر شما مدیر فروش یا صاحب یک بنگاه تجاری هستید باید خود را موظف کنید که بیشتر وقت و توجه خود را روی وادار کردن فروشنده هایتان به فروش متمرکز کنید زیرا بقاء شرکت شما به میزان فروش تان بستگی دارد. شما باید ۷۵ درصد وقت خود را صرف کار کردن روی فروشنده هایتان و همراهی با آنها در زمان معرفی محصولات به مشتریان کنید. کارهای دفتری تان را پیش یا پس از کار انجام بدهید. اما در طول ساعات کاری وقتی مشتری ها در دسترس قرار دارند و می شود آنها را دید باید به طور کامل وقت تان را به فروش اختصاص بدهید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *