ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۶
391 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بهانه : ورشکست شدن

چند سال پیش تجارت جدیدی را شروع کردم. محصولی را تولید کرده و سپس شروع به تبلیغ کردن آن از طریق پست، رادیو، تلویزیون و روزنامه ها کردم. من به خودم اجازه دادم که خود را غرق برنامه ریزی، کارهای اداری و فعالیت های تبلیغاتی کنم. پایان همان سال پول هایم ته کشید و تقریبا ورشکست شدم. در آن زمان متوجه شدم که به فروش توجهی نکرده بودم.

سپس در طول تعطیلات کریسمس برنامه ای برای فروش تنظیم کردم. در دومین روز ماه ژانویه تلفن را برداشتم و شروع کردم به تعیین قرارهای ملاقات. طی دو ماه فعالیت شدید و متمرکز برای فروش، بیشتر از کل یک سال قبل فروش داشتم. من توانستم کار و خانه ام را نجات بدهم و دیگر چشم از فروش برنداشتم.

یکی از مهم ترین سوالاتی که به عنوان فروشنده، کارآفرین یا صاحب یک بنگاه تجاری می توانید از خودتان بپرسید این است که آیا کاری که در حال حاضر انجام می دهید به فروش منتهی می شود یا خیر. در طول روز بارها این سوال را از خودتان بپرسید. هر بار که پاسخ تان به این سوال منفی باشد باید فورا کار کم ارزشی را که مشغول انجامش هستید متوقف کرده و توجه تان را به فروش معطوف کنید.

بر ترس از مردود شدن غلبه کنید

با فرض اینکه شما محصول یا خدمات جذابی دارید که قیمت مناسبی روی آن گذاشته اید و مناسب بازار فعلی است بزرگترین مشکلیکه فروشنده های تلفنی و فروشنده های بیرونی با آن مواجه می شوند رد شدن است. ترس از رد شدن بیش از هر عامل دیگری به کار فروش آسیب می رساند و فعالیت های فروش را تضعیف می کند. و بزرگترین مانعی است که بر سر راه موفقیت در فروش قرار دارد.

فروشنده ها برای اینکه هر روز صبح از خواب بیدار شوند، بیرون بروند و با رد شدنی که می دانند به طرزی غیر قابل اجتناب در طول روز با آن مواجه خواهند شد روبرو شوند، به انضباط فردی زیادی نیاز دارند. اکثر افراد نمی توانند با این رد شدن مداوم مواجه شوند. بنابراین بسیاری از فروشنده ها به منظور اجتناب از درد عاطفی ناشی از رد شدن درگیر یک سری فعالیت های جایگزین می شوند تا از رد شدن خود پیشگیری کنند.

اول از همه اینکه کمتر تلفن می زنند. براساس آماری که دانشگاه کلمبیا ارائه داده است یک فروشنده معمولی حدودا روزی ۹۰ دقیقه کار می کند. یعنی حدود یک ساعت و نیم از هشت ساعت کاری. آنها بقیه وقت شان را صرف آماده شدن، ورق زدن کاغذها، چک کردن اینترنت، خواندن روزنامه، گپ زدن با همکاران، دیر آمدن به محل کار، زود رفتن به خانه و طول دادن وقت ناهار و قهوه نوشیدن می کنند. در نتیجه در پایان روز به طور متوسط این فروشنده ها فقط ۹۰ دقیقه کار می کند.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *