ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
429 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : ارتباط رو در رو با مشتریان

یک فروشنده در چه زمانی در حال کار کردن است؟ یک فروشنده تنها زمانی در حال کار کردن است که گوش به گوش (تلفنی) یا رو در روی کسی باشد که می تواند و می خواهد طی مدت زمان معقولی محصول یا خدماتی را خریداری کند. قانون موفقیت در فروش را می تواند در چند کلمه خلاصه کرد:

«وقت بیشتری را با مشتریان بالقوه بهتری بگذرانید.»

هیچ راه دیگری برای تولید سطح بالا، باثبات و قابل پیش بینی از فروش وجود ندارد. اما فروشنده ها به دلیل ترس از رد شدن در طول روز کارها را به تاخیر می اندازند و هر کاری لازم باشد انجام می دهند تا با افرادی که می توانند بگویند: «نه!» مواجه نشوند. کلید موفقیت در فروش که من در زمانی که فروشنده جوانی بودم یاد گرفتم این است که بفهمید رد شدن یک مسئله شخصی نیست. مشتری های بالقوه همیشه چیزهایی از این قبیل می گویند: «نه علاقه ای ندارم» یا مدل های مختلفی از جمله: «نمی خوام»، «لازم ندارم»، «نمی تونم ازش استفاده کنم»، «از پس هزینه اش بر نمیام»، «الان تو بازار نیستم» یا «از تامین کننده فعل ام راضیم.» 

“یک فروشنده حرفه ای متوجه می شود که اینها پاسخهای نرمال و طبیعی به هر پیشنهاد تجاری در یک بازار رقابتی هستند. پس نباید آنها را شخصی بدانید.”

مثبت و خوش بین باقی بمانید

کلید موفقیت در فروش این است که بر ترس از رد شدن غلبه کنید و آن قدر مطمئن و خوش بین باقی بمانید که بتوانید در تمام طول روز با مشتری های بالقوه تماس بگیرید و همچنان مثبت و شاد باقی بمانید. وینستون چرچیل می گوید:

«موفقیت یعنی بدون اینکه اشتیاق خود را از دست بدهید یکی پس از دیگری شکست ها را پشت سر بگذارید.»

میان تعداد تماس هایی که با مشتریان می گیرید و سطح فروش تان رابطه مستقیمی وجود دارد. اگر می خواهید تعداد فروش را بالا ببرید فقط خود را موظف کنید که با مشتری های بالقوه بیشتری تماس بگیرید. وقتی سطح فعالیت های فروش تان را بیشتر می کنید قانون احتمالات را فعال می کنید تا به نفع شما عمل کند. شما با انجام این کار از قانون میانگین استفاده می کنید. و برای اینکه از موفقیت خود مطمئن باشید باید با اعداد و ارقام سر و کار داشته باشید.

چگونه درآمد ناشی از فروش خود را دوبرابر کنید

در کار فروش «اصل دقایق» را به کار ببرید. بر اساس این اصل اگر درآمد فعلی شما تنها ناشی از دقایقی باشد که رو در رو با مشتری صرف می کنید با افزایش این دقایق می توانید فروش تان را افزایش بدهید. در مورد فروشنده ها باید بگویم که ما آنها را تشویق می کنیم دقایقی را که رو در رو با مشتریان می گذرانند دو برابر کنند. ما به آنها یاد می دهیم تا به جای اینکه از روش حداقل مقاومت استفاده کنند و وارد بازار شدن را به تاخیر بیاندازند، از ذره ذره هوش و خلاقیت خود استفاده کنند تا زمانی را که شخصا با مشتری های بالقوه می گذرانند افزایش بدهند.

“تقریبا در هر موردی وقتی یک فروشنده تعداد دقایقی را که تلفنی یا رو در رو با مشتریان حرف می زند دو برابر می کند فروشش نیز دو برابر می شود. این تصادفی نیست. بلکه بر اساس یک قانون اتفاق می افتد: قانون احتمالات.”

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “بهانه بی بهانه : ارتباط رو در رو با مشتریان”

  1. تقی میثاقی گفت:

    سلام، بنظرم کاربیست، کارگشا و کارآمدید. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *