IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
کنترل فعالیت های فروش

بهانه بی بهانه : کنترل فعالیت های فروش

بهانه بی بهانه : کنترل فعالیت های فروش

به ندرت می توانید بفهمید فرد بعدی که می توانید محصول یا خدمات خود را به او بفروشید چه کسی خواهد بود. بنابراین باید «یک تور بزرگ پهن کنید و تا حدی که می توانید با تعداد بیشتری از مشتری های بالقوه صحبت کنید.» فروش واقعی تحت کنترل مستقیم شما نیست. بلکه توسط عوامل متعددی کنترل می شود که شما در موردشان کار بسیار کمی می توانید انجام بدهید. اما فعالیت هایی که به فروش منجر می شوند مستقیما تحت کنترل شما قرار دارند.

قانونش این است که: «در همان جایی که هستی با هر آنچه داری هر کاری می توانی بکن.» برای اینکه به سطوح بالایی از موفقیت در فروش دست پیدا کنید باید خود را موظف کنید که از قبل برای هفته ها و ماه هایی که در پیش دارید برنامه ریزی کنید. باید خود را موظف کنید که هر روز برای فعالیت های فروش خود برنامه ریزی کنید. خصوصا فعالیت های مربوط به مشتری های بالقوه. و بعد باید خود را موظف کنید که برنامه ها و تعهدات خود را دنبال کرده و به آنها عمل کنید.

نسبت های فروش

نسبت های خاصی در فروش وجود دارند که تعداد فروش های شما را تعیین می کنند. بسته به میزان تجربه، توانایی، رقابت موجود، قیمت محصولات و خدمات شما و بازار عمومی این نسبت ها تغییر می کنند. به هر حال این نسبتها همیشه وجود دارند:

میان تعداد زنگ هایی که به مشتریان بالقوه می زنید و تعداد مشتری های بالقوه ای که می توانید با آنها حرف بزنید یا ملاقات شان کنید نسبت مستقیمی وجود دارد.

میان تعداد مشتری های بالقوه ای که آنها را می بینید یا با آنها حرف می زنید و تعدادی از آنها که می توانید کارشان را پیگیری کنید نسبت مستقیمی وجود دارد. میان تعداد مشتری های بالقوه ای که کارشان را پیگیری می کنید، پیشنهاد فروش به آنها می دهید و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی می کنید و تعداد محصولات و خدماتی که می توانید به فروش برسانید نسبت مستقیمی وجود دارد. می توانید به این مسئله به عنوان «قیف فروش» نیز فکر کنید:

داخل قیف می شوید یعنی به سراغ مشتری های بالقوه می روید. دومین بخش قیف بخش معرفی محصولات و خدمات است. و قسمت سوم یعنی زمانی که پیگیری می کنید و محصولی را به فروش می رسانید.

وقتی نوبت به موفقیت در فروش می رسد شما دو مسئولیت دارید:

اول از همه اینکه قیف تان را پر نگه دارید. همیشه باید تعداد مشتری های بالقوه ای که می توانید با آنها تماس بگیرید از وقتی که در طول روز دارید بیشتر باشد. هرگز اجازه ندهید که قیف تان خالی شود. هرگز اجازه ندهید که مشتری های بالقوه تان به پایان برسند.

دوم اینکه در هر مرحله از فروش بهتر شوید. مطالعه کنید، بخوانید، به برنامه های آموزشی صوتی گوش بدهید و مهارت های خود را در پیدا کردن مشتری های بالقوه، معرفی محصولات و خدمات و به فروش رساندن آنها بهتر کنید. هر چه بهتر شوید برای اینکه در پایین قیف، محصول یا خدماتی را به فروش برسانید تعداد مشتری های بالقوه ای که در بالای قیف به آنها نیاز دارید کمتر می شود.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar