IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
بزرگ ترین ارتباط رسانه ای

بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها، شاپتوپیا

بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها، شاپتوپیا

شبکه ی گسترده ی شاپتوپیا (Shoptopia)، شامل بیش از ۱۰۰ مرکز خرید و مال می شد. این شبکه توانست بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها را در ایالات متحده ی آمریکا ایجاد کند. در این شبکه، مال های مختلف با یکدیگر در ارتباط بودند.

شبکه ی شاپتوپیا بیش از ۲۵ مال بزرگ داشت، از جمله فورست سیتی و مدیسون مارکوت. شاپتوپیا در بیش از ۲۵ بازار فعال بود و در نتیجه بیش از ۳ میلیون نفر را درگیر کرده بود. این افراد شامل فروشندگان و خریداران می شدند که هر ماه از طریق موبایل خود وارد شبکه شده و تجربه های خرید خود را اشتراک گذاری می کردند. هدف این شبکه، رساندن تعداد مال ها به تعداد ۲۰۰ و درگیر کردن بیش از ۶ میلیون نفر بود.

آنها توانستند با ایجاد یک پلتفرم اختصاصی، اپلیکیشن های جذاب، صفحه های شبکه های اجتماعی و وب سایت پویا، افراد را تشویق به تعامل کنند تا تجربیات قبل، حین و پس از خرید خود را اشتراک گذاری کنند.

این شبکه خطر از دست دادن مشتریان را کاهش می داد. پیام های مرکز خرید در بهترین زمان می توانست به مشتریان برسد. در حقیقت نرخ بازگشت سرمایه در این شبکه بسیار مناسب بود. این مرکز خرید برای توسعه ی هر چه بیشتر شبکه ی خود، روی شبکه های اجتماعی نیز تمرکز کرد.

برای این کار، علاوه بر ساخت صفحات اختصاصی در فیسبوک و توئیتر، کانال رسمی مرکز خرید در یوتیوب هم راه اندازی کرد که محتوای این صفحات با دیگر کانال های ارتباطی این مرکز خرید مانند وب سایت، یکپارچه بود.

در شبکه ی ارتباطی شاپتوپیا، نویسندگان حرفه ای جهت سناریو نویسی و تهیه ی محتوای متنی، استخدام شدند. همچنین از هنرمندان، طراحان و گرافیست های متخصص برای تهیه ی محتوای تصویری، شامل عکس، انیمیشن و فیلم استفاده کردند. این محتوا دائما بروز می شد.

این تیم تامین محتوا، دارای سیاست و استراتژی های مشخصی هستند. آنها باید با توجه به فضای فرهنگی و زمینه ی محیطی مال، محتوا تولید کنند. این محتواها باید مورد قبول مصرف کنندگان قرار گیرد، بنابراین کیفیت و جهت گیری آنها بسیار مهم است. بعد از شکل گیری تیم تامین محتوا، میزان ترافیک وب سایت ۴۶ درصد افزایش یافت. همچنین بیش از ۲۰ درصد بر طرفداران شبکه های اجتماعی صفحات مرکز خرید، افزوده شد.

تیم تولید محتوا، بازدیدهای میدانی متعدد و مستمری از مرکز خرید دارند. آنها با خرده فروش ها در ارتباط هستند و از آخرین محصولات و خدمات آنها باخبر می شوند. مثلا ممکن است مقاله یا مطلبی درباره ی آخرین محصولات خوراکی بسته بندی شده در فروشگاه مسیز (Macy’s) تولید شود که این فوق العاده ارزشمند است.

یک مرکز خرید وظیفه دارد تا به موفقیت خرده فروش ها کمک کند زیرا موفقیت خرده فروش ها باعث موفقیت مرکز خرید می شود.

در اینجا از نقش گوشی های هوشمند موبایل نمی توان غافل شد. بیش از ۴۵ درصد از بازدید کنندگان وب سایت از طریق گوشی های هوشمند وارد شده بودند. به همین دلیل محتواهای تولید شده برای وب سایت به گونه ای بود که در صفحه ی موبایل نمایش خوبی داشته باشد. این برنامه واقعا یک موفقیت عظیم برای شاپتوپیا بود.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar