IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
محیط کارتان را شخصی کنید

برندسازی شخصی : محیط کارتان را شخصی کنید

برندسازی شخصی : محیط کارتان را شخصی کنید

طبق مطالعاتی که در دانشگاه کنتاکی شرقی انجام شد دریافتند، زمانی که محل کار شخصی می شود میزان رضایت مردم از کارشان بیشتر می شود. از همین رو ما هم توصیه می کنیم که محیط کارتان را شخصی کنید تا هم میزان علاقه شما به کارتان بیشتر شود و هم صادقانه تر عمل کنید. زمانی که محل کارتان را طبق سلیقه ی شخصی خود دکور می کنید، نسبت به آن احساس تعلق پیدا می کنید و بازدهی شما بالاتر می رود.

مطالعات بی شمار نشان داده است که برداشتی که افراد با نگاه کردن به دفتر کار کسی دارند اغلب درست است. اگر شما فرد برون گرایی باشید این موضوع کاملا پیدا است و معمولا در دفترتان چیزهایی دارید که دیگران را به آنها دعوت می کنید مثل شکلات. اگر فرد درون گرایی باشید دوست ندارید که کسی مزاحمتان شود و یا حواستان را پرت کند، به همین خاطر دفتر کارتان برای افراد دیگر چندان جذاب و پذیرا نیست.

افراد وظیف شناس میز مرتبی دارد و هر چیزی سر جای خودش است، همیشه مدادها تراشیده است، تقویم به روز است، کتاب ها به صورت منظم کنار هم در قفسه چیده شده است و اگر گلدانی در دفتر کار دارند همیشه با طراوت است. شلختگی و بی نظمی هم پیامی در خود دارد. اولین برداشت آن است که این فرد بی نظم و شلخته است که برداشت خوبی نیست.

چند مورد هستند که به شما کمک می کند که شخصیت تان را در محیط کار نشان دهید:

از قرار دادن هر چیزی که به اعتبار و شایستگی شما در محیط کار لطمه می زند خودداری کنید مثل: حیوانات خشک شده، عکس یا کاریکاتور توهین آمیز به قوم، مذهب و یا شخص خاص. همچنین در استفاده از عکس های شخصی خود هم دقت کنید قطعا استفاده از عکسی که در آن در حال سیگار کشیدن هستید عکس مناسبی نیست.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar